China este una dintre cele mai curtate piete auto ale momentului. Nu numai mana de lucru foarte ieftina, dar si potentialul de crestre mai mare ca oriunde pe glob (comparabil poate cu cel al Rusiei) face din tara inca comunista o tinta predilecta a marilor companii auto. Dupa ce FIAT si-a prezentat deja modelul Perla - construit in China - Toyota declara ca intentioneaza sa vanda 278 de mii de unitati, in 2007 pe aceeasi piata. Modelul vizat este Toyota Camry, produsa din luna mai la fabrica sa din Guangzhou, sudul Chinei.

Yoshimi Inaba, Vice-presedintele Toyota, decalra la Show-ul auto de saptamana trecuta din Guangzhou ca exista deja 24 de mii de comenzi pentru Camry, iar fabrica functioneaza la capacitate maxima. Este cunoscut faptul ca rivalii japonezilor, Honda Motors intentioneaza sa produca masini in China pentru a le exporta in alte tari.

Vice-presedintele Toyota a declarat ca: In cazul nostru este mult prea devreme sa luam macar in considerare vanzarea modelelor construite aici, in afara granitelor Chinei. Camry este o masina dezvoltata exclusiv pentru piata chineza.

Toyota a dezvoltat o afacere infloritoare in China, unde a vandut anul trecut putin peste 180 de mii de masini, iar in primele sase luni ale lui 2006 cifrele au ahuns la 125 de mii de unitati. Sprijinti de aceste cifre japonezii au demarat productia primului model hibrid produs in China Primus.

Toyota a lansat cu un an in urma brandul sau premium, Lexus care se vinde printr-o retea de 12 dealeri chinezi in toate variantele: sport, sedan, SUV.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri