Brent Valmar, directorul general Porsche Romania

Brent Valmar, directorul general Porsche Romania

Brent Valmar, directorul general Porsche Romania, se asteapta anul acesta ca piata auto sa inregistreze o crestere de aproximativ 5% fata de anul trecut, de la 81.000 autoturisme noi la 85.000 masini noi.

Bogdan Militaru, brand manager Seat

Bogdan Militaru, brand manager Seat

Bogdan Militaru, brand managerul Seat, se asteapta la o piata in crestere cu 10-15% anul acesta. "Anul 2014 a fost un an bun pentru marca Seat - a marcat o crestere a volumelor pana la 1.440 de unitati livrate. Cresterea s-a datorat in cea mai mare parte celor doua modele noi - Leon si Toledo care au performat foarte bine pe piata noastra, dar a rezultat si din cresterea de piata inregistrata la nivel national. Iar daca anul 2014 il incheiem cu o piata in jur de 80.000 de unitati, preconizam o crestere de 10-15% pentru anul 2015. Aceeasi crestere o vizam si noi pentru marca Seat in 2015, urmarind pe termen mediu o cota de piata de 2%", considera Bogdan Militaru.

Paul Badea, director general Badsi

Paul Badea, director general Badsi

Dealerul Badsi, primul importator al marcii Nissan pe piata locala, fondat in 1992, se asteapta ca piata auto sa ajunga anul acesta la 100.000 de unitati, mizand in special pe programul Prima Masina.

Anul 2014 a adus celui mai mare dealer Nissan o crestere de 20% in vanzarile de masini noi pe segmentul retail si o dublare a veniturilor in activitatea de autorulate.

"In ceea ce priveste serviciile after-sales, si aici trendul a fost la fel de puternic indreptat catre zona de retail unde am marcat o crestere de 32% fata de anul trecut, datorata in mare parte campaniilor media si a pachetelor all inclusive de fidelizare a clientului (preluare-predare a autoturismului de la domiciliul/biroul clientului, masina la schimb, gestiunea politelor RCA/CASCO, a ITP-ului si a reviziilor periodice", a precizat Paul Badea, directorul general Badsi.

Badsi a cedat importurile catre Renault-Nissan Romania in 2002.