Ram 1500 Heavy Duty - 7,5 mil. afisari

Un spot la pick-up-ul american Ram 1500 Heavy Duty a strans anul trecut 7,5 milioane de afisari, fiind una dintre cele mai populare zece reclame din industria auto.

Honda Ridgeline - 7,8 mil. afisari

Hyundai obtine 7,8 milioane de afisari in 2016 pentru un clip in care prezinta sistemul audio al pick-up-ului Ridgeline. In momentul in care soferul coboara, acesta comuta pe boxele din bena pentru a asculta melodia si in afara habitaclului.

Audi R8 - 8,5 mil. afisari

Audi USA a pregatit anul trecut un spot cu un astronaut retras la pensie, care retraieste clipe din tinerete atunci cand fiul lui apare cu un Audi R8 V10 si il provoaca sa il conduca.

Fiat Mobi - 9 mil. afisari

Un spot la modelul Fiat Mobi, care se comercializeaza pe piata din Brazilia, a obtinut peste 9 milioane de afisari anul trecut.

Ford Super Duty - 11,5 mil. afisari

Pick-up-ul Ford Super Duty a obtinut aproape 11,5 milioane de afisari cu un spot publicat in urma cu 4 luni.

Hyundai Elantra - 11,6 mil. afisari

Sistemul de franare automata de urgenta pentru pietoni a fost prezentat de Hyundai printr-un spot pentru modelul Elantra. Clipul a obtinut 11,6 milioane de afisari.

Hyundai Genesis - 15,5 mil. afisari

Un spot la modelul Hyundai Genesis a obtinut in ultimul an 15,5 milioane de afisari. Reclama promoveaza aplicatia Car Finder, care localizeaza masina.

Hyundai Elantra - 26 mil. afisari

Al treilea cel mai viralizat video pe Internet in 2016 a fost la modelul Hyundai Elantra, care a strans peste 26 de milioane de afisari.

Reclama scoate in evidenta sistemul Blue Link, care prin intermediul unui SmartWatch poate porni masina de la distanta vorbind.

Mazda CX-9 - 28,8 mil. afisari

Un video care descrie meticulozitatea cu care a fost construit SUV-ul CX-9 a obtinut peste 28,8 milioane de afisari, fiind al doilea cel mai viralizat clip publicitar cu masini de pe Internet in 2016.

Mazda6 - 33,7 mil. afisari

Anul trecut, un spot pentru tehnologia SkyActiv de care dispune modelul Mazda6 a devenit cel mai viralizat pe Internet. Publicat pe Youtube in luna martie 2016, videoclipul a obtinut pana in prezent 33,7 milioane de afisari.