"In Romania, vanzarile retail de carburant au continuat cresterea semnificativa. Astfel, vanzarile de motorina (retail) ale MOL in Romania au crescut cu 12% in prima jumatate a anului, in timp ce vanzarile de benzina s-au majorat cu 1%, comparativ cu prima jumatate a lui 2016", anunta compania.

In primul semestru, toate segmentele de business au inregistrat crestere, ceea ce a generat o majorare cu 23% a rezultatului operational comparativ cu perioada similara a anului trecut. MOL a atins de asemenea un prag semnificativ in ceea ce priveste procesul de transformare in segmentul petrochimiei prevazut de Strategia pentru anul 2030, prin semnarea unor contracte-cheie pentru Proiectul Poliol.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont