Primul autobuz electric românesc este testat timp de două săptămâni, pe traseele pe care circulă elevii în municipiul Sibiu, a transmis Primăria Municipiului Sibiu într-un mesaj pe Facebook.

„Autobuzul ATP Bus e-UpCity în teste în Sibiu! ATP Trucks Automobile, compania românească producătoare de autovehicule de transport rutier şi persoane, a pus la dispoziţia societăţii de transport public Tursib prototipul de autobuz electric marca ATP Bus, pentru a fi testat pe traseele din Sibiu. Autobuzul e-UpCity este 100 % electric şi a fost lansat oficial pe piaţa din România în luna mai a acestui an. Acesta va fi testat în următoarele două săptămâni, pe rând, pe cele şapte trasee şcolare din Sibiu pentru a se analiza eficienţa acestuia pe tipurile de trasee din municipiul Sibiu. E-UpCity are în total 83 de locuri şi o lungime de 12,18 m, bateriile având autonomie de minim 200 km în oraş, ce poate fi extinsă până la 360 de kilometri", au precizat reprezentanţii Primăriei Municipiului Sibiu.

Autobuzul electric românesc a circulat pe traseul şcolar E1, care asigură legătura între cartierul Magnolia şi unităţi de învăţământ din centrul oraşului. Autobuzul va asigura pe19 octombrie transportul pe traseul E 7, care pleacă de pe bulevardul Mihai Viteazu

Lansat oficial pe 13 mai, are în total 83 de locuri, o lungime de 12,18 m şi o autonomie de minim 200 kilometri în oraş, care poate fi extinsă până la 360 de kilometri. Preţul de achiziţie al unui asemenea tip de autobuz porneşte de la 350.000-450.000 de euro şi poate creşte în funcţie de dotări. Conform producătorului, autobuzul 100% electric ATP Bus e-UpCity are omologare europeană, putând răspunde nevoilor urbane de înlocuire a autobuzelor vechi şi poluante, dar şi solicitărilor de optimizare a costurilor.

Retail jobs Sursa foto: Facebook/ Primăria Municipiului Sibiu
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri