Designul unei mașini reprezintă un factor hotărâtor pentru marea majoritate a clienților de automobile. Iar constructorul auto național Dacia și-a învățat lecția: nu mai vinde doar mașini ieftine și practice, ci și arătoase.

Dacia va schimba logo-ul mărcii, iar introducerea noii identități are loc simultan pe toate modelele. Începând cu data de 16 iunie, clienţii vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuală.

Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul anului.

Noua siglă la Dacia Spring. (Foto/Dacia)

Emblema „Dacia Link” se regăsește de acum pe toate modelele mărcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă.

Noua emblemă este compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț. Botezată „Dacia Link”, această siglă este ușor vizibilă de la distanță, fiind prezentă în plus și pe jantele tuturor modelelor.

Sigla în interiorul noului Jogger. (Foto/Dacia)

O altă schimbare imediat vizibilă o constituie apariția logo-ului în partea din spate a tuturor modelelor, precum şi pe volanul acestora.

Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „Gris Megalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.

„Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea şi ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre - simplitate, robusteţe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată şi mai modernă”,

Denis Le Vot, Director General Dacia

„Lichen kaki” - o nouă nuanță pentru caroserie

În decurs de numai câteva luni, Dacia şi-a reînnoit gama şi a completat-o cu două modele inedite: Spring 100% electric şi Jogger, vehiculul de familie polivalent de segment C. O nouă culoare de caroserie, „Lichen Kaki”, îşi face de altfel apariția tocmai pentru a sublinia apropierea mărcii de natură.

Dacia este promotoarea unei abordări raționale a modului în care vehiculele sunt utilizate de clienți. Aceasta se traduce prin abandonarea treptată a elementelor cromate sau a materialelor din piele naturală.

Noua siglă pe portbagajul modelului Sandero Stepway. (Foto/Dacia)

Dacia va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunării Generale din 23 aprilie 2021. Astfel, din 2023, Dacia va fi prima marcă a grupului ale cărei vehicule vor avea viteza maximă limitată la 180 km/h.

Sursa foto: Dacia

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri