Nu mai este nicio noutate că tehnologia evoluează rapid, punând la dispoziția utilizatorilor instrumente și platforme menite să faciliteze accesul la informație printr-o simplă apăsare de buton. Este un trend a cărui ascensiune este notabilă în ultimii ani, iar mediul de afaceri trebuie să se adapteze pentru a se menține productiv și competitiv.

Industria de transport și logistică pentru bunuri de tip cargo activează pe o piață dinamică, ce impune transparență, acuratețe și disponibilitate pentru ca circulația bunurilor în economie să fie continuă, fără derapaje sau decalaje majore.

Astfel, investițiile în digitalizare au devenit o prioritate în rândul companiilor, iar valorile alocate anual sunt din ce în ce mai semnificative. Beneficiile aduse de noile tehnologii sunt numeroase, deopotrivă pentru deținători și utilizatori. Iată 5 beneficii imediate și ușor de cuantificat pe care orice afacere trebuie să le considere dacă urmărește o dezvoltare organică, satisfacția și loializarea clienților, precum și productivitatea angajaților.

Acces în timp real la informații

Tehnologia curentă permite conectarea aplicațiilor utilizate de o companie, precum și interconectarea sistemelor deținute de client și furnizor. Acest lucru înseamnă că informații din surse diferite sunt disponibile într-un singur loc, în beneficiul tuturor părților implicate: date precum parcursul mărfii, documente aferente livrării, ETA (en. Estimated Time of Arrival) sunt la un clic distanță de utilizatori.

Productivitate crescută

Având toate informațiile și documentele necesare disponibile într-un singur loc, timpul alocat astfel în mod normal obținerii de date este redus considerabil. Angajații își pot concentra astfel atenția pe activități mai importante, ce pot aduce un plus-valoare companiei.

Flexibilitate

Atunci când vorbim despre digitalizare, vorbim implicit despre disponibilitatea informațiilor oricând, oriunde. Utilizatorii pot accesa informațiile dorite indiferent de oră și de pe orice dispozitiv – telefon, tabletă, laptop sau calculator.

Experiență îmbunătățită a clienților în raport cu serviciile prestate
Având la dispoziție un instrument ce oferă acces în timp real la informații, flexibilitate și productivitate crescută, clienții oricărui business se bucură, de fapt, de o experiență personalizată, centrată pe nevoile acestora.

Grijă pentru mediu

Digitalizarea presupune reducerea volumului de documente procesate și arhivate fizic, ceea ce se traduce pe de o parte în reducerea costurilor, dar și în grijă pentru mediu înconjurător și pentru un viitor sustenabil.

Gebrüder Weiss, una dintre companiile de top ce oferă servicii de transport și logistică, acordă o importantă sporită digitalizării și sustenabilității. Prin portalul pentru clienți, myGW, compania oferă acces la un canal de comunicare actualizat permanent și accesibil de oriunde, care integrează un serviciu de trasabilitate și previzibilitate (ETA), un calculator de preț pentru o estimare rapidă și transparentă a costurilor, precum și posibilitatea de a rezerva transporturi.

Portalul este o soluție digitală care vine în completarea asistenței umane dedicate, cu un panou de bord intuitiv și elemente care prezintă situația contului dintr-o privire. Accesibil atât de pe desktop, cât și de pe platforme mobile, le oferă clienților transparență deplină și posibilitatea de a gestiona anumite operațiuni la orice moment, fără a depinde de un anumit program.

Despre Gebrüder Weiss

Gebrüder Weiss Holding AG cu sediul în Lauterach (Austria) este o companie globală de servicii complete de logistică, cu aproximativ 8.400 de angajați și 180 de locații proprii. În exercițiul financiar recent încheiat, compania a realizat o cifră anuală de afaceri de 3 miliarde de euro (2022). Portofoliul său include soluții de transport și logistică, servicii digitale și de management al lanțului de aprovizionare. Combinația dintre competența digitală și cea fizică permite concernului să răspundă rapid și flexibil la nevoile clienților. Prin intermediul numeroaselor măsuri de ordin ecologic, economic și social, compania de familie, a cărei istorie în domeniul transporturilor se extinde pe o perioadă de peste 500 de ani, este în prezent cunoscută și ca pionier în domeniul economiei durabile.

Prezentă în România din 1994, Gebrüder Weiss se bazează astăzi pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova. Filiala din Sibiu a fost extinsă în 2022, iar în 2023 a început construcția celui de-al doilea hub logistic de lângă București. Compania oferă clienților săi soluții de logistică inteligente și oferă servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim.

www.gw-world.com/ro

Sursa foto: Gebrüder Weiss

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri