Constructorul auto german de automobile premium BMW AG a raportat un profit net in scadere cu 36% in 2009, la 210 milioane euro, de la 330 milioane euro in 2008, potrivit Wall Street Journal.
Veniturile au scazut anul trecut cu 4,7% la 50,68 miliarde euro.

“Ne-am descurcat bine in 2009, in ciuda conditiilor dificile”, au spus reprezentanii BMW.

Anul trecut, BMW a fost lovit puternic de scaderea vanzarilor pe segmentul premium.

BMW a vandut 1,26 milioane de masini in 2009, in scadere cu 13%. Pentru 2010, compania estimeaza vanzari de 1,3 milioane de masini.

Vanzarile grupului in luna februarie au crescut cu 14%, la 91.758 masini. Dupa primele doua luni, grupul a inregistrat vanzari de 173.911 unitati, in crestere cu 15%.

Marca BMW a cunoscut in februarie o crestere de 13,7% fata de aceeasi luna din 2009, la 78.248 masini, in timp ce Mini a raportat o crestere de 16%, la 13.443 unitati.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri