Aplicații mobile pentru comunicare internă 

Aplicații mobile pentru comunicare internă 

În această perioadă este esențial ca angajații să poată avea acces rapid la informații credibile și de interes imediat.

”Soluțiile digitale pentru comunicarea internă asigură un canal sigur și targetat de dialog și feedback permanent cu angajații. Aplicațiile de acest tip centralizează protocoalele de comunicare internă și asigură informare în timp real, ținând la curent angajații prin notificări”, a declarat, pentru Wall-Street.ro, Silviu Petran, managing partner Exploratist.

Update-urile constante care vin din organizație contribuie la creșterea încrederii angajaților în deciziile care se iau la nivel de top management, dar și în cultura organizațională din care aceștia fac parte.

Un angajat informat este un angajat motivat, căci are un nivel crescut de angajament și înțelegere asupra contextului în care el își desfășoară activitatea profesională.

Foto: Shutterstock

 Programe digitale pentru asigurarea stării de bine

 Programe digitale pentru asigurarea stării de bine

Programele de asistare emoțională a angajaților sau de wellbeing au devenit o prioritate strategică pentru companiile care au înțeles că este vital să lucreze cu oameni sănătoși și echilibrați psihic, cu oameni optimiști și încrezători în ziua de mâine.

Codul EQ este accesat prin programe de wellbeing pragmatice, directe și personale care duc angajații într-o zonă de acceptare a unei noi normalități.

”Astfel, vor înțelege că dacă se focusează pe gestionarea propriilor limite și anxietăți vor găsi resorturile interioare care să îi ajute să tranforme crizele în oportunități de dezvoltare. Motivația interioară este incomparabil mai puternică față de orice stimul motivațional care vine din afară”, a explicat Silviu Petran.

Foto: Shutterstock

 Soluții digitale de creștere a angajamentului oamenilor

 Soluții digitale de creștere a angajamentului oamenilor

Liderii de HR trebuie să răspundă rapid la o întrebare din ce în ce mai prezentă: cum putem menține echipe solide de la distanță, motivate, cu un nivel crescut de implicare și asumare a responsabilităților?

Experiențele comune, precum activitățile de team engagement cresc motivația și sentimentul de apartenență la grup, făcând colaborarile între colegi mult mai plăcute și mai eficiente. De aici, implicarea, motivarea, solidaritatea și productivitatea vin în mod natural.

Chiar dacă oamenii nu se află în același loc, un spațiu virtual susținut de o tehnologie de încredere și o echipă de coordonatori cu puternice abilități sociale pot crea o conexiune reală, autentică, care să satisfacă inclusiv nevoile de interacțiune socială care în această perioadă sunt din ce în ce mai vitregite.

Foto: Shutterstock

 Platforme de învățare

 Platforme de învățare

Procesul clasic de învățare nu mai are condițiile propice să se desfășoare în offline, prin urmare este obligat să își dezvolte noi contexte în care să se consume într-un mod atractiv și util. În altă ordine de idei, și învățarea la adulți suferă influențe legate de context și priorități. Astfel, soluția câștigătoare sunt programele de learning construite pe micromomente de învățare, realizate pe platforme SaaS, în care utilizatorii pot trece de la teorie la microcomportamente exersate.

Această abordare generează un nivel ridicat de implicare a participanților și o rată de finalizare a programelor de învățare de pană la 10 ori mai mare, ceea ce vorbește de la sine despre impactul motivațional asupra angajaților.

Foto: Shutterstock

 Evenimente corporate de tip hybrid

 Evenimente corporate de tip hybrid

Suntem într-o perioadă în care digitalizarea permite un access mult mai rapid la oameni și la informație. În acest context, evenimentele din offline devin posibile și în online, utilizând tehnologii care implică soluții și platforme practice de video conferință, live streaming, producție video sau webinarii.

Conectarea, în timp real, în interiorul organizației prin soluții virtuale, face posibilă comunicarea rapidă, a unui conținut de business de calitate și relevant, către întreaga populație de angajați sau către o parte din aceasta.

Pârghiile de acționare a vectorilor motivaționali ai angajaților sunt prezente și în evenimentele corporate de tip hybrid, deorece sunt activate: sentimentul de apartenență la grup, nevoia de contribuție, sentimentul de siguranță, nevoia de claritate asupra prezentului și viitorului, încrederea în semeni, recunoașterea și nevoia de informație.

Foto: Shutterstock

Sursa foto: shutterstock