Metro Cash & Carry a lansat recent Metro Office Direct, un magazin online prin care va comercializa produse de birotica, papetarie, electronice, electrocasnice, IT, curatenie si protocol.
Comenzile se fac online pentru oricare din cele 4.500 de produse din magazinul Metro Office Direct.

Astfel, clientii vor putea achizitiona produse si sisteme IT, mobilier, accesorii si consumabile de birou, papetarie, echipamente de lucru, produse de unica folosinta, produse de curatenie, dar si racoritoare, cafea, cafetiere si alte articole de protocol, potrivit unui comunicat.

„Metro Office Direct este un pas important pe care il facem in directia aducerii cat mai aproape de clienti a experientei Metro, gratie vitezei si flexibilitatii mediului online. Piata din Romania are nevoie de un astfel de serviciu", a declarat Marc Carena, director management clienti din cadrul Metro Cash & Carry Romania.

Compania ia in considerare dezvoltarea unor noi sectiuni si instrumente online, a mai precizat Carena.

Livrarea se face prin curier in 24 de ore, oriunde in Romania, iar programul de functionare este non-stop. Preturile sunt aceleasi ca in magazinele Metro Cash & Carry fizice. Platile se vor face in cadrul unui parteneriat intre compania de retail si BCR impreuna cu Euplatesc (plati online). In plus, clientii vor putea sa isi achite comanda si prin ramburs, la livrarea ei. Pentru moment, transportul produselor este gratuit.

Important de mentionat este ca pentru a putea cumpara din magazinul online, la fel ca si in cazul unitatilor fizice (magazinele traditionale), cumparatorul are nevoie de o legitimatie de client Metro valabila.

In total, Metro Cash & Carry detine o retea formata din 32 de magazine fizice, operate sub brandurile Metro Cash & Carry si Metro Punct, in 24 de orase.









Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri