FM Logistic, companie ce ofera servicii de depozitare/manipulare, transport intern si international si servicii de co-packing, va avea un an de stagnare, dupa ce in ultimii ani cifra de afaceri a crescut intre 15-20% la 24 de milioane euro. Serviciile de transport au in ultimul timp o pondere din ce in ce mai mare la cifra de afaceri.
“In trecut cifra de afaceri FM Logistic a crecut intre 15 si 20%. Paradoxal in criza am crescut cel mai mult. Anul acesta va fi mai greu, vom inchide operatiunile cu Procter, era un client mare. Am compensat prin noi clienti, dar cred ca nu va mai fi acel trend de crestere, va fi un an de stabilizare”, a declarat Catalin Olteanu-Heel, director general FM Logistic Romania, la evenimentul Customer Day.

Potrivit lui Olteanu, “in prezent, cifra de afaceri se indreapta foarte mult spre transport. Daca anul trecut, transportul reprezenta 42% din cifra de afaceri, anul acesta reprezinta 55%”.

FM Logistic Romania are 120 clienti in transport si 12 in depozitare. Anul acesta, compania a mai castigat trei clienti noi.

In aprilie, FM Logistic a adaugat in parc trei din cele zece trailere comandate anul trecut.

FM Romania este pe locul 4 in cadrul grupului in ceea ce priveste profitul operational, dupa Rusia, Franta si Polonia. Profitul operational FM Romania este de circa 3,8% din afaceri, fiind sub un milion de euro.

FM Logistic este prezenta pe piata romaneasca de logistica din anul 2003, avand printre clienti companiile Cora, L’Oreal, Yves Rocher, Roche, (in Bucuresti) Nestle.

Compania are in Romania 700 de angajati si peste 80.000 mp suprafata de stocare.

In noiembrie 2012, FM Logistic a inaugurat cea de-a treia celula de depozit la Dudestii Noi, in judetul Timis. Platforma gestionata de FM Logisic in aceasta locatie ajungand astfel de la 12.000 mp, la 20.000 mp construiti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri