Brandul Zara, parte a retailerului spaniol Inditex, si-a lansat magazinul online www.zara.com/ro, preturile si produsele afisate fiind aceleasi cu cele din reteaua clasica.

Clientii pot opta pentru livrarea la domiciliu sau ridicarea comenzilor de la un magazin la alegerea lor. In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea comenzii de la un magazin Zara livrarea este gratuita. Altfel, durata expedierii este intre 4 si 6 zile lucratoare. De asemenea, vor fi disponibile si alte doua modalitati de livrare contracost: standard: 3-5 zile lucratoare (19 lei) si expres, in 2-3 zile lucratoare pentru 49 de lei.

Platile vor putea fi efectuate cu cardurile bancare Visa si MasterCard.

De asemenea, in termen de o luna, articolele nedorite vor putea fi ridicate de la domiciliu sau returnate la magazinele Zara. In oricare dintre cazuri, returnarea nu are niciun cost pentru client.

Site-ul este disponibil pe oricare dintre browserele de pe piata locala.

Compania a dezvoltat aplicatii pentru toate sistemele de operare (iOS, Android, Windows 8, Windows Phone si Blackberry 10), iar acestea ii permit utilizatorului sa scaneze codul de bare al unui produs Zara in unul dintre magazinele brandului si sa obtina informatii asupra disponibilitatii acestuia online.

Magazinele Zara sunt prezente pe piata locala din 2004, brandul avand peste 20 de magazine in 12 orase. Zara face parte din grupul Inditex, care detine peste 90 de magazine in Romania pentru brandurile Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara si Zara Home

La nivel global, grupul Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de moda, are peste 6.300 de magazine in 87 de tari cinci.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri