Lidl retrage de pe piata o parte din apa minerala Saguaro: Motivul a fost etichetarea gresita

Apa minerala comercializata de Lidl, retrasa de pe piata in urma controalelor ANPC, nu prezinta probleme de calitate, motivul retragerii fiind etichetarea gresita, anunta compania.

“Am retras o parte din apa minerala Saguaro de 2L furnizata de unul dintre producatorii nostri. Motivul pentru retragerea apei a fost etichetarea gresita privind descrierea sursei de imbuteliere a apei. Responsabil pentru informatiile continute de eticheta si procesul efectiv de etichetare este producatorul”, precizeaza reprezentantii Lidl.

Retailerul mai arata ca apa minerala Saguaro este furnizata de unul dintre primii trei productori de apa minerala din Romania.

Aproape 150.000 de litri de apa minerala au fost retrasi de pe piata dupa controale ANPC la care inspectorii au constatat ca un lant de magazine comercializeaza apa minerala imbuteliata dintr-un izvor care nu se afla pe lista Autoritatii Nationale pentru Resurse Minerale, potrivit Mediafax.

In urma controalelor, reprezentantii ANPC au dispus retragerea de la vanzare a 101.160 de litri, dupa care reprezentantii retelei de magazine au scos de pe rafturi, din proprie initiativa, alti 45.000 de litri de apa minerala.

Citeste si:
Simona Halep se retrage de la Roland Garros
Simona Halep se retrage de la...

Lidl are peste 3.800 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza in Romania reteaua de hipermarketuri Kaufland.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri