"Activitatea noastra este intotdeauna orientata catre satisfactia clientilor (…) Intrucat ne dezvoltam prin extinderea si imbunatatirea permanenta a retelei de magazine, este normal sa urmarim activitatea tuturor concurentilor nostri din Romania", au declarat pentru reprezentantii companiei.

Potrivit aceleiasi surse, terenul din strada Turnului, pe care se afla actualul magazin, va fi vandut sau inchiriat.

"Deocamdata asteptam oferte, urmand ca la momentul potrivit sa luam o decizie in ceea ce priveste terenul. (…) este prea devreme pentru a va oferi o data a deschiderii noului magazin, va putem confirma ca niciun client Lidl din zona nu va resimti aceasta schimbare, intrucat actualul magazin va functiona normal pana in ziua inchiderii, urmand ca in ziua urmatoare clientii sa fie asteptati in noua locatie din Str. Al. Ioan Cuza", au mai spus reprezentantii Lidl Romania.

Ulterior, compania a revenit asupra acestor informatii, precizand ca magazinul din str. Turnului va fi relocat pe platforma Forex, iar magazinul din Alexandru Ioan Cuza este o unitate noua.

Magazinul din Alexandru Ioan Cuza este situat pe terenul fostei fabrici de ciocolata Poiana, aproape de centrul vechi al Brasovului, cumparat de Lidl de la Kraft Foods si din care vrea sa vanda o parte unei companii care va construi un hotel. Noul Lidl va avea o suprafata mai mare decat cel actual, mai mult spatiu dedicat produselor nealimentare si un numar mai mare de locuri de parcare.

"Intentionam sa vindem o parte din teren unei companii care va construi un hotel, insa mai multe informatii referitoare la aceasta tranzactie nu va putem oferi in momentul de fata", au aratat reprezentantii Lidl.

Citeste si:

Retailerul detine in prezent o retea de 174 de magazine, dupa ce in luna februarie a deschis cinci magazine noi. Lidl a intrat pe piata locala in 2010, cand a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.

Potrivit unui raport al Consiliul Concurentei, Lidl se situeaza pe locul trei intr-un top al marilor retaileri, dupa vanzarile din 2012, fiind depasit de Kaufland si Carrefour.

Urmatorii in top sunt Real, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi si Billa.

Compania nu facut publice rezultatele financiare pentru 2012, dar avand in vedere pozitia in topul mentionat vanzarile companiei se situeaza intre cele ale Real, care a raportat 2,89 miliarde lei (650,5 milioane euro), si cele ale Carrefour, care s-au situat la 4,28 miliarde lei (962 milioane euro).

In 2011, Lidl Discount a avut o cifra de afaceri de 1,67 miliarde lei (396 milioane euro), ceea ce inseamna ca in 2012 cresterea a fost de cel putin 70%, in moneda nationala.

Lidl are peste 3.800 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza in Romania reteaua de hipermarketuri Kaufland.