FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion din Romania, face primii pasi in offline si lanseaza in decursul acestui an primul magazin fizic, ce va situat in cadrul unui centru comercial din Bucuresti si va necesita o investitie de 100.000 de euro, a declarat Alin Stanciu, fondatorul si CEO FashionUP la Profesionistii in Retail.

Acesta a explicat ca depozitarea stocului, de obicei o provocare pentru retailerii online, nu ridica probleme in cazul FashionUP: “Nu se pune problema sa existe o echivalenta intre stocuri, noi lucram cu 60.000 de produse, volumele pe care le rulam sunt dintr-un alt film fata de ce nevoi are un magazin fizic. Vanzarile din magazinul fizic vor fi cu siguranta mai mici decat cele din online, dar vrem sa scoatem in fata doar produsele vedeta. Va fi o experienta mixa in care ii dam ocazia cumparatorului din offline sa vada varful de linie si ii vom propune variante mai scumpe sau mai ieftine. Vrem sa depasim experienta din mediul offline, de magazin clasic si sa inteleaga si beneficiile online”, a explicat Stanciu.

Retailerul online a bugetat 100.000 de euro pentru amenajarea magazinului fizic FashionUP, iar in ceea ce priveste costurile chiriei, acestea inca nu au fost definitivate, fiind inca in tatonari cu cele doua centre comerciale targetate.

“Vrem sa aparem in fata clientilor ca fiind mai reali si vrem sa aratam asta intr-un punct fizic. In al doilea rand, magazinul fizic e un canal de marketing pentru noi, in cadrul FashionUP vorbim de bugete de marketing de milioane de lei. Vrem sa crestem increderea in brandul si produsele FashionUP si probabil vom gasi clienti noi, care nu sunt clienti de online si pe care o sa ii trecem cumva din offline in online prin magazinul fizic”, a motivat Alin Stanciu decizia de a intra in offline.

Despre cum a fost 2017 pentru retailerul online de fashion si ce alte planuri de dezvoltare are pentru anul in curs, urmareste integral emisiunea Profesionistii in Retail.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri