Glami.ro, motor de cautare in domeniul modei, lansat in Romania in urma cu doi ani, mizeaza pe tehnologie si personalizare pentru dezvoltarea viitoare pe piata locala.

In sustinerea acestei strategii, Glami.ro a lansat, de curand, in tara de origine – Cehia, o functie prin care utilizatorii pot cauta un produs cu ajutorul imaginii acestuia.

“Acest tool va fi foarte util pentru utilizatorii de Instagram care pot face print screen la un produs pe care il vad acolo. Apoi, incarca poza pe platforma Glami.ro si gasesc produsul cautat”, a explicat, in cadrul conferintei Fashion Route, Ioana OPREA, marketing manager Glami.ro.

Reprezentanta Glami a mai spus si ca, foarte curand, Glami.ro va lansa segmentul de reviews pentru consumatori, unde utilizatorii vor putea face aprecieri ale produselor dupa ce le cumpara, care sa apara in dreptul fiecarui produs si magazin. Cu ajutorul acestui instrument, Glami spera sa creasca increderea utilizatorului vis-a-vis de brandurile si magazinele listate pe platforma.

Scopul acestor facilitati este acela de a cunoaste si a intui cat mai usor gusturile fiecarui consumator in parte si a-i oferi, astfel, cele mai bune recomandari si solutii personalizate.

Articolele sportive, vedetele Glami.ro

Mixtul de branduri de pe platfoma Glami.ro este unul echilibrat intre produse de fast fashion si brandurile high end.

“Chiar daca la noi exista un echilibru intre cele doua componente, se cauta mult mai mult tot ceea ce inseamna fast fashion. De la lansare si pana acum, articolele sportive au ramas in topul preferintelor utilizatorilor nostri, in special incaltamintea sport”, a mai adaugat Ioana Oprea.

Originar din Cehia, Glami a intrat pe piata romaneasca in iunie 2017, iar de a atunci a crescut constant numarul magazinelor online partenere, in prezent avand peste 300 de branduri si peste 600.000 de produse listate.

Glami functioneaza ca un catalog online care nu realizeaza vanzari, ci genereaza trafic pentru brandurile partenere.

De curand, Glami a lansat un studiu de fashion ce analizeaza piata locala si obiceiurile consumatorilor de fashion, Glami Fashion (Re)Search. In urma acestuia, au fost identificate trei trenduri care vor marca piata de fashion: sneakermania, tot ce inseamna streetwear, sneakers, colaborarile intre brandurile high end cu brandurile de sport traditionale, moda sustenabila - nu doar din ce material este produs, ci si cum este realizat si modalitatea economica prin care este creat, dar si impactul asupra mediului inconjurator si preferinta pentru designeri locali.

Conferinta Fashion Route este realizata cu sprijinul Fashion House Outlet, ca Partener Gold. Lectra este Partener Silver. De asemenea, evenimentul se bucura de sustinerea partenerilor answear.ro, Minio, GLAMI si traducere. Sponsori in cadrul evenimentului sunt MKOR si Marks&Spencer.

Sursa foto: Mircea Dragos

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri