Prin deschiderea acestor doua magazine si a sediului central, Kaufland, angajator de top la nivel european, a creat deja peste 750 locuri noi de munca in Republica Moldova si sustine dezvoltarea comunitatii locale.

Miza pe produse autohtone

Pe rafturile magazinelor Kaufland, sunt prezente peste 3200 de articole autohtone, sortiment care in procesul de dezvoltare a companiei in Republica Moldova, va fi completat continuu. Dintre acestea, sunt 100% sortiment autohton la urmatoarele categorii: prajituri si panificatie proaspata, carne de porc, pui refrigerat, peste proaspat, mancare gatita etc.

Tinand cont de obiceiurile de consum la nivel local, Kaufland va oferi clientilor posibilitatea de a opta pentru produse gata preparate de la vitrina cu servire asistata.

Magazinele sunt prevazute cu galerii comerciale unde clientii pot gasi farmacie, un tabac shop, schimb valutar, produse de patiserie si cofetarie.

In exteriorul magazinelor, Kaufland pune la dispozitia clientilor un punct Grill, cu preparate gustoase, pregatite pe loc, pentru cei care vor sa ia masa rapid. Veti putea savura din bucatele calde in intervalul 9:00-21:30.

Vouchere cu reducere pentru cei care recicleaza

In premiera pentru Republica Moldova, magazinele vor fi dotate cu aparate de reciclare pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru). Aparatele sunt tip self-service si recompenseaza clientii care recicleaza ambalajele cu un voucher de reducere ce poate fi folosit pentru anumite produse din cadrul promotiilor din ambele magazine.

Citeste si:
Lidl deschide doua noi magazine in Romania si anunta reduceri
Lidl deschide doua magazine...

De asemenea, fiecare magazin are in dotare statii de incarcare pentru automobilele electrice si rastele pentru biciclete.

Programul de lucru in cadrul magazinelor este de la 7:00- 23:00, de luni pana duminica.

„Dupa o perioada intensa si pregatiri minutioase, sunt bucuros sa anunt deschiderea magazinelor Kaufland in Republica Moldova. Aceste doua magazine sunt doar un inceput pentru planurile mari de dezvoltare a companiei in Republica Moldova”, mentioneaza Marco Hösl, CEO Kaufland Romania si Republica Moldova.
In jurul noilor magazine deschise in Republica Moldova, Kaufland va continua sa dezvolte si sa promoveze initiative si proiecte de responsabilitate social-corporativa. Compania va investi in programe educationale, proiecte culturale, de promovare a unui mod de viata sanatos, precum si de protectie a mediului inconjurator, contribuind astfel la dezvoltarea comunitatii in care isi desfasoara activitatea.
Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 magazine in 8 tari.