Rezultatele sondajului au fost incluse in SAP Fashion Index, acesta fiind realizat pe un esantion de peste 5.500 de consumatori care au fost chestionati despre perceptia lor asupra brandurilor de fashion si comportamentul de cumparare per ansamblu.

Un alt diferentiator puternic pentru branduri il reprezinta promotiile personalizate. Astfel, 81% dintre respondentii sondajului SAP se astepta sa primeasca oferte personalizate pentru produsele care ii intereseaza in mod direct. Pentru a satisface asteptarile consumatorilor, brandurile trebuie sa analizeze datele clientilor pentru a crea cea mai buna strategie de personalizare a experientelor de continut pe canalele preferate de fiecare consumator in parte.

“Companiile pot avea succes in peisajul actual de retail doar intelegand consumatorul si idealul sau de experienta de cumparare. De exemplu, clientii premium, care prefera sa faca achizitii in functie de evenimentele la care participa, pentru care 60% din produse sunt achizitii de impuls, asteapta sa fie tratati complet personalizat: de la promotiile pe care le primesc pana la experienta in magazinul online, dar si offline. Aceeasi categorie de clienti considera esential ca nivelul de calitate al serviciului de customer suport sa fie extraordinar”, a declarat Ionut Militaru, Customer Experience Senior in cadrul SAP.

Personalizarea continutului in momente cheie din viata consumatorului este esentiala in atragerea si mentinerea de clienti loiali. Multe branduri, insa, rateaza sansa de a se conecta cu consumatorii la un nivel personal, asa cum o arata datele din raportul SAP Fashion Index. Pentru a elimina decalajul dintre asteptarile consumatorilor si ceea ce livreaza brandurile in realitate, companiile au nevoie de o strategie consolidata de Experience Management (XM). Studiul poate fi gasit aici.

Citeste si:
Coronavirus | Retailerii cer închiderea mall-urilor și sprijin după...
Retailerii cer închiderea...

SAP ofera solutii software pentru afaceri. In prezent, compania are peste 437.000 de clienti in 180 de tari, pe care ii sustine in gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi adusi de economia digitala, contribuind la simplificarea proceselor de business si oferind platforma necesara pentru dezvoltarea unei strategii digitale sustenabile. 77% dintre toate tranzactiile la nivel global trec printr-un sistem SAP.