Tânăra care conduce afacerea de familie înființată în urmă cu 30 de ani de părinții săi a declarat în cadrul evenimentului că în cadrul retailerilor din provincie, factorul diferențiator este altul și asta pentru că „online-ul e subțire” în cadrul acestor rețele în care oamenii sunt mai mult obișnuiți cu interacțiunea fizică din magazine, unde lucrătorul comercial are o putere mai mare de recomandare cu privire la produsele pe care le vinde.

„Ca factor de diferențiere, ne-am axat pe partea această umană. Suntem un magazin de proximitate și atunci masa critică sunt chiar vecinii, având o retenție destul de mare de personal, avem colege care sunt cu noi de 30 de ani și atunci se creează relații umane. Colega noastră de la raionul de mezeluri o știe pe o vecina, știe că ieri dimineață a cumpărat crenvurști. Și știe că prin relația această umană se face și un push de vânzare, uneori conștient, alteori involuntar.

Când ești în online, ești o poză prin alte sute. Deci când dispare factorul acesta uman care pentru noi e un factor de diferențiere contează. Plus că, noi am plecat concentric cu magazinele și aproximativ 30-40% sunt în mediul rural și acolo online-ul e mai subțire. Încă încercăm să schimbăm comportamentul consumatorului și să le explicăm vecinilor noștri că e ok plata cu cardul. Lucrurile cresc și se dezvoltă, dar e clar că au un alt ritm și e suntem puțîn in spate față de urban la acest capitol”, a precizat Adina Crăciunescu, Managing Partner Grupul DIANA.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu