Cifra de afaceri a companiei Angst a inregistrat, in primul trimestru al anului 2007, o crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar profitul a crescut cu 20 de procente
Potrivit unui comunicat remis NewsIn, investitiile pe care compania le-a facut anterior au dus, in primul trimestru al anului 2007, la cresterea productivitatii muncii cu 21% fata de primul trimestru al anului 2006. Investitiile facute au vizat modernizarea celor trei unitati de productie, calificarea personalului, calitatea produselor si reteaua de magazine.

Cresterea cifrei de afaceri a avut la baza cererea de consum si a avut ca rezultat diversificarea gamei de produse, se mai arata in comunicat. Compania mai informeaza ca, pentru vara anului 2007, a fost pregatita o gama completa de produse BBQ, care pot fi regasite in vitrinele magazinelor sub sloganul "Angst te invita la gratar".

Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 23 de magazine specializate, dintre care 18 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj. De asemenea, printre obiectivele pentru anul 2007, Angst include deschiderea a inca cinci locatii in Capitala si a altor trei in provincie.

Anul trecut, Angst-ul a inregistrat o crestere a vanzarilor de mezeluri de 25%, fata de 15% cat a fost cresterea totala a pietei, in principal pe baza intensificarii activitatilor de cercetare dezvoltare a produselor si prin extinderea retelei de magazine. Conform estimarilor Angst se mentine intre primii cinci jucatori ai pietei.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F