Rețeaua de pet shops Animax deschide două magazine, în București și Arad, după o investiție totală de 210.000 euro, și ajunge la 129 de magazine în întreaga țară. Până la finalul anului, retailerul vizează încă cel puțin 8 extinderi în țară.

Magazinul din București, deschis în Marmura Residence (Bd. Bucureștii Noi nr. 25, Sector 1, București), este al 27-lea din oraș, are o suprafață de 219 mp și este creat după un concept nou, cu o amenajare ergonomică, ceea ce facilitează găsirea rapidă a produselor dorite. Investiția în această unitate s-a ridicat la 140.000 euro. Cu ocazia deschiderii, toate produsele au avut o reducere de 20% timp de o săptămână.

Magazinul din municipiul Arad (în centrul comercial Atrium Mall, Calea Aurel Vlaicu, nr. 10-12) a fost deschis pe 16 iunie, fiind al treilea din oraș, după o investiție de 70.000 euro.

Căutăm constant oportunități de extindere, prin care să acoperim zone strategice din București și din țară (...) De asemenea, prin deschiderea noului magazin din București, magazinul Animax Marmura, situat în Bucureștii Noi, aducem și un nou concept de retail, unitatea fiind o destinație de top pentru părinții de animale de companie din zonă (...) În zona vânzărilor, observăm o creștere de 15% a cererii pentru hrană umedă și accesorii în prima jumătate din an față de aceeași perioadă a anului trecut.

Miruna Diaconescu, Director de Marketing, Pet Network International România (foto)

Animax magazine

Având în vedere cererea crescută pentru produse pentru animale, Animax are în plan noi extinderi în țară în 2023 prin care vizează consolidarea poziției pe piață la nivel național.

Tot ca parte din dezvoltarea companiei, Animax a investit recent 50.000 de euro în digitalizare, modernizând magazinul online și lansând aplicația FideliClub prin care sunt acordate reduceri pentru fiecare achiziție.

Prezent în majoritatea orașelor mari din țară, Animax are cele mai multe magazine în București, Brașov, Constanța, Iași, Oradea și Timișoara și un total de peste 500 de angajați, fiind astfel cel mai extins retailer specializat în vânzarea de produse și accesorii pentru animale de companie.

În România, Animax este operat de Pet Network International–grup de companii specializate in comercializarea de bunuri și servicii pentru animalelele de companie. În România, sub brandul Animax există în prezent 129 magazine. Primul magazin Animax (marcă inregistrată) a fost deschis de către compania Pet Product în anul 2001. Ulterior, extinderea a avut loc în mai multe zone ale Bucureștiului, precum și în alte orașe ale țării.

Piața produselor și serviciilor pentru animale a cunoscut un avânt considerabil

Piaţa globală a produselor şi serviciilor dedicate animalelor de companie valora 232 miliarde de dolari, în 2021, iar estimările de atunci vizau un o creştere de până la 350 de miliarde de dolari, la finele anului 2027, potrivit unei analize realizate de eToro. Conform companiei, industria produselor pentru animale de companie a crescut cu aproape 70% în ultimul deceniu, depăşind economia globală, care a crescut doar cu aproape 40%.

În acest cadru, deţinerea de animale de companie se află pe un trend ascendent, iar dintre ţările Uniunii Europene (UE), România avea, în 2021, cel mai mare procent de gospodării cu pisici (48%) şi câini (45%). Tot atunci, aproape jumătate (46%) din toate gospodăriile aflate în UE (90 de milioane de locuinţe) deţineau cel puţin un animal de companie, în creştere faţă ponderea de 38%, din 2020.

Sursa foto: Animax

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri