Lanțul de magazine de bijuterii de lux, Teilor, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a deschis cel de-al șaptelea magazin în Polonia, într-un nou oraș, Katowice, continuând extinderea rețelei în regiune.

Brandul este prezent și în alte trei orașe: Varșovia, Poznań și Wrocław, noua deschidere marcând un nou pas în consolidarea prezenței Teilor în Polonia.

Polonia a fost cea de-a doua țară în care Teilor a deschis un magazin în 2019, anul în care a început expansiunea la nivel european. Astăzi, Polonia este piața internațională cu cea mai mare rețea de magazine. Magazinul din Katowice, regiunea Silesia, este cel de-al doilea deschis de Teilor în 2023.

Brandul ajunge astfel la un număr total de 66 de magazine în România, Bulgaria, Polonia, Ungaria și Cehia.

„Noul magazin din Katowice întărește planul de consolidare a brandului pe piața din Polonia, unde avem, în prezent, cea mai mare rețea. Am descoperit încă din 2019 obiceiuri de consum diferite, însă acest lucru a devenit o oportunitate să înțelegem și să ne adaptăm cerințelor locale. Polonia va rămâne în continuare țara în care ne concentrăm eforturile; ne dorim să creștem vizibilitatea brandului prin deschiderea magazinelor în diferite orașe, precum și prin aplicarea unei strategii de comunicare care se potrivește acestei regiuni.”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Anda Jurcă, Commercial & Product Director Teilor .

Noul magazin din Polonia este situat în Silesia City Center, la parterul centrului comercial. Cu o suprafață de 56 mp, noul spațiu are o arhitectură modernă, cu elemente din alamă și culori calde care fac ca spațiul să fie unul primitor.

Magazinul reunește toate colecțiile brandului, portofoliul fiind adaptat pieței locale: bijuterii din aur galben alăturate celor din aur alb sau roz, cu design inspirat de tendințele internaționale.

Printre bijuteriile care impresionează se numără un colier cu diamante de 5ct, în valoare de peste 22.000 de euro și o brățară Tennis cu diamante de peste 10ct, în valoare de 30.000 de euro. De asemenea, în colecțiile brandului există o varietate de pietre prețioase sau semiprețioase colorate integrate în bijuterii, un diferențiator important în această piață.

Teilor își va continua strategia de expansiune și, până în 2024, se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente. Pe lângă magazinele fizice, Teilor operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

Sursa foto: Teilor

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri