Auchan România testează un nou concept de hipermarket în magazinul său din Berceni, în funcție de rezultate și feedback-ul clienților, acesta urmând să devină norma în întreaga rețea de magazine a reatilerului. Astfel, în acest proiect-pilot desfășurat în Berceni, compania a schimbat întregul mobilier, a semnalat mult mai bine specificul fiecărui raion, dar a și scos în evidență producătorii locali, astfel încât orice produs ai cumpăra, vei ști de la ce producătorul local a fost adus. Investiția în noul concept a fost de 5 milioane de euro, iar iluminatul integral pe led, vitrinele pe CO2 în loc de freon și afișarea prețurilor digital, pe ecrane mari, sunt doar câteva dintre schimbările pe care retailerul le-a făcut. De asemenea, unitatea este prevăzută cu RVM (Reverse Vending Machine), în vederea viitoarei implementări a sistemului garanție-returnare, iar acoperișul este deja pregătit pentru instalarea panourilor fotovoltaice. De asemenea, se remarcă efortul pe care compania l-a făcut pentru a respecta cât mai mult cerințele de mediu, în acest sens ieșind în evidență, spre exemplu, raionul de haine "la a doua viață", practic un nou impuls care este dat conceptului de second hand, dar și renunțarea completă la plastic la raionul de veselă. Nu în ultimul rând, retailerul a pus un accent deosebit pe producătorii locali, în acest moment existând 42 de filiere de astfel de producători cu care colaborează compania, iar din portofoliul disponibil de 1200 de produse marcă proprie, 700 sunt create în România. Noul concept de hipermarket mai are însă și alte surprize pentru clienți, cum ar fi serviciul de închiriere de echipamente electrocasnice în baza cardului de fidelitate, dar și asistența pe care o oferă la cumpărături persoanelor cu dizabilități.

Sursa foto: Wall-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri