Raul Filip, Director Achiziții Altex România, a dezvăluit în cadrul retailArena câteva detalii inedite despre campania de Black Friday din 2023, dar și despre rezultatele companiei pe anul acesta.

Black Friday la Altex va dura 3 săptămâni, a precizat Raul Filip la retailArena 2023. ”Vom adăuga produse la reducerile inițiale în funcție de cererea din piață și interesul clienților”, a mai indicat directorul de achiziții al Altex România.

În 2022, Black Friday la Altex a început pe 27 octombrie și s-a desfășurat în 4 etape, până pe 23 noiembrie.

Prima lecție în vânzări este să ai produsul disponibil

Compania s-a pregătit pentru evenimentele de vânzări din următoarea perioadă din timp, dată fiind complexitatea situație globale. Marfa e deja în depozite pentru Black Friday, a declarat Raul Filip. ”Prima lecție primită de la șeful meu când m-am angajat a fost că vânzarea începe cu a avea produsul disponibil, restul – prețuri etc. - vedem apoi”, a spus el. ”Încercăm să nu promitem lucruri pe care nu le putem livra”.

E important să gândești ca la șah, 4-5 mutări înainte, și să ai o strategie pe termen lung, a mai afirmat directorul de achiziții al Altex România.

Altex va ajunge la 130 de magazine până la sfârșitul anului

Altex este lider de piață în electro-IT a ajuns la magazinul cu numărul 127. Va mai deschide 3 magazine până la finalul anului și încă 6 în prima jumătate a lui 2024. Compania continuă să se axeze pe conceptul de omnichannel, care se bazează foarte mult pe experiența din magazine, unde sunt loializați clienții și unde se creează acea legătură emoțională pe care fiecare brand își dorește să o aibă cu clientul său.

Primele 9 luni din 2023 arată bine, iar așteptările sunt optimiste vizavi de Black Friday. Cifrele sunt în creștere în comparație cu anul trecut și Altex estimează că mulți clienți au amânat decizia de cumpărare pentru finalul anului.

”Suntem optimiști, credem că noiembrie-decembrie vom vedea un sentiment mai optimist al clienților în piață, vom fi mai generoși la cumpărături”, a spus Raul Filip. ”O să ne batem între noi, industriile, cine accesează mai mult din portofelul clientului”.

Privind implementarea AI, directorul de achiziții al Altex România a precizat că există oportunitatea de a implementa mai multe tool-uri pe partea de comunicare cu clientul.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Sursa foto: wall-street.ro / Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri