Vodafone România vrea să extindă și mai mult lanțul de francize, iar oferta pentru viitorii parteneri sună foarte atractiv. Laura Spătaru, Consumer Sales Director Vodafone, a venit cu toate informațiile la retailArena 2023.

”Am început acum mai bine de un an o transformare dintr-o companie telco într-o companie de tehnologie. Concret, asta înseamnă că ne dorim să oferim conectivitate, dar și produse și soluții care să susțină clienții în educarea și accesul digital”, a explicat Laura Spătaru la retailArena 2023.

Rețeaua Vodafone a trecut de 400 de magazine

Vodafone acționează atât pe canalele online cât și offline, unde rețeaua de retail numără peste 400 de magazine în prezent, atât proprii cât și francize. Compania a investit foarte mult în rețeaua de retail și a făcut un rebranding al magazinelor într-un nou concept.

Ce se întâmplă concret în magazine? ”Avem de până la 5 ori mai multe produse expuse, pe care clienții pot să le testeze – atât smartphone-uri, cât și electronice și electrocasnice mici, cum ar fi gadgeturi, routere. Oferim și consultanță în tehnologie”, spune Laura Spătaru – de pildă, poți să transferi fișierele de pe un telefon pe altul sau poți să faci o asigurare de ecran.

Condițiile și avantajele unei francize Vodafone

”Am studiat așteptările clienților Vodafone și am observat că își doresc o experiență de încredere în magazinele noastre, o experiență memorabilă privind accesul la servicii și produse”, a precizat ea. De aceea Vodafone am decis să extindă lanțul de francize. ”Credem că un antreprenor local este foarte atent la nevoile clienților și își dorește să investească în asta pe termen lung, astfel că ne ajută să oferim această experiență în magazine”.

Lanțul de francize al Vodafone are deja în spate are o experiență de 10 ani de zile. ”Este un business pe care noi, l-am testat, l-am consolidat și rafinat în ultima perioadă, acum dorim să îl extindem. Pentru asta căutăm parteneri de încredere, dornici, pasionați de tehnologie, care să facă acest pas alături de noi”, a afirmat Laura Spătaru.

”Ce este important este că noi oferim un business la cheie, magazine cu un vad comercial deja format. Oferim magazine în operare în care practic antreprenorul trebuie să investească taxa de franciză și să aibă un capital circulant, adică să achite costurile cu angajații și chiria. Restul, lucrări civile, mobilă, produse, inclusiv investițiile în comunicare, țin de Vodafone”, a explicat Laura Spătaru.

Pachetul e extrem de competitiv pentru un antreprenor versus o franciză de Horeca, afirmă reprezentantul Vodafone. Ca urmare, e un business în care se poate intra foarte ușor și care este susținat și de reputația brandului.

Ce caută Vodafone la viitorii francizați

”Experiența pe care ne-o dorim e aceeași în toate punctele de interacțiune, mai ales în magazinele fizice”, a precizat Laura Spătaru. Cum business-ul vine la cheie, iar majoritatea antreprenorilor au reușit din prima lună să-și acopere măcar cheltuielile, Vodafone se uită acum la un profil de nou partener care să aibă abilitățile și dorința de a fi implicat zi de zi în business.

”Credem foarte tare că trebuie să le ofere atenție clienților. Credem foarte tare în comunitatea locală pe care un antreprenor o poate dezvolta”, a explicat ea. Poate fi important și dacă a avut un business înainte, dar există și francizați care au lucrat înainte în Vodafone sau alte companii din domeniu.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Sursa foto: wall-street.ro / Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri