Începând din 2008, SAMDAM România a marcat un punct de cotitură în industria obiectelor promoționale, adoptând succesul și inovația Grupului Samdam, fondat în 1994 în Belgia. Astfel, Samdam a adus în România un mix de experiență internațională și soluții personalizate, adaptate cerințelor locale.

Prin intermediul a patru showroom-uri și a unei facilități proprii de producție și logistică la Baia Mare, SAMDAM a oferit un nivel ridicat de serviciu și a contribuit activ la dezvoltarea sectorului promoțional din România.

Lansarea de produse promoționale inovatoare și implementarea unor strategii de personalizare avansate sunt doar câteva dintre modalitățile prin care a reușit să rămână o companie relevantă în industrie.

Haideți să vedem care sunt ingredientele succesului SAMDAM România!

“Succesul SAMDAM România nu este întâmplător. Este rezultatul unui amestec de spirit antreprenorial, structură corporativă robustă și planificare strategică meticuloasă”, afirmă Silviu Feraru, unul dintre executivii companiei Samdam România.
În acest an, SAMDAM România estimează o cifră de afaceri de 40 milioane lei, un prag remarcabil având în vedere provocările recente - de la pandemie la inflație și creșterea costurilor. Această realizare semnificativă reflectă adaptabilitatea și reziliența SAMDAM chiar și în cele mai dificile perioade economice.

Care sunt ingredientele din spatele succesului?

1. Echipa SAMDAM România, compusă din 110 angajați loiali și experți în domeniu, a fost ingredientul principal în această evoluție spectaculoasă.
Fiecare membru al echipei este un adevărat consultant pentru proiectele dezvoltate împreună cu clienții, fapt ce a transformat ceea ce părea imposibil în posibil.
În plus, prin crearea de locuri de muncă și cultivarea unui mediu de lucru dinamic, compania a contribuit direct la prosperitatea comunității.
2. Introducerea de produse promoționale inovatoare și personalizate a oferit un impuls puternic industriei, încurajând adoptarea de noi tehnologii și metode de marketing.

La Samdam România, sunt propuse concepte unice și personalizate pentru fiecare campanie, transformând fiecare produs într-o experiență memorabilă care se aliniază perfect cu cerințele clienților.
Într-o lume a produselor promoționale în continuă evoluție, este esențială dedicarea în depășirea granițelor convenționale și explorarea constantă a noilor tendințe.

3. Parteneriatele strategice cu alte companii românești - acestea nu doar că au stimulat creșterea economică, dar au și încurajat un spirit de colaborare și inovație în rândul afacerilor locale.

“Creșterea afacerii noastre a fost posibilă și datorită partenerilor noștri de încredere, bănci și furnizori de produse și servicii, cu care am stabilit relații bazate pe încredere reciprocă. Într-o piață românească din ce în ce mai atentă la detalii, ne dedicăm să aducem produse și servicii de cea mai înaltă calitate. Această angajare se reflectă în extinderea recentă a portofoliului nostru cu trei branduri internaționale premium - BergHOFF, Fritel și Hedgren - marcând un pas important în răspunsul nostru la cerințele sofisticate ale pieței” - adaugă Silviu Feraru, unul dintre executivii companiei Samdam România.

4. Sustenabilitatea și atenția la mediu - angajamentul SAMDAM de a deveni agent al schimbării pozitive spre un viitor mai eco-friendly.
În acest sens, compania se concentrează pe furnizarea de produse promoționale și textile confecționate din materiale reciclate sau biodegradabile, toate având certificatele necesare care atestă angajamentul lor pentru sustenabilitate.

Prin aceste acțiuni, SAMDAM demonstrează că business-ul poate și trebuie să meargă mână în mână cu respectul și grija pentru planeta noastră.
SAMDAM îmbrățișează viitorul digitalizării și răspunde nevoilor pieței și așteptărilor noii generații de cumpărători prin investiții majore în tool-uri digitale și tehnologie de ultimă generație.

Aceste investiții subliniază angajamentul lor pentru un proces de achiziție simplificat și personalizat, asigurând pentru noua generație de buyeri o experiență eficientă și adaptată nevoilor lor.

Cu ocazia împlinii a 15 ani de activitate, SAMDAM România oferă 15% reducere la o gama variată de produse promoționale simple și premium toată luna decembrie, aici. Iar odată cu lansarea noului program de loialitate, fiecare achiziție duce la alte beneficii.

Sursa foto: SAMDAM

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri