Praktiker Romania, filiala locala a retailerului german de materiale de constructii si amenajari interioare, a inregistrat vanzari de 53,4 milioane de euro in primul trimestru al anului curent, in crestere cu 21,5% fata de aceeasi perioada a lui 2007.

In primele trei luni ale anului 2008, vanzarile totale la nivel de grup s-au situat in jurul valorii de 865,1 milioane de euro, dintre care vanzarile realizate dincolo de granitele Germaniei au urcat pana la valoarea totala de 238,6 milioane de euro, cu 15,5% peste suma raportata pentru intervalul ianuarie-martie 2007, potrivit datelor furnizate de companie.

La nivelul grupului, indicatorul EBITA corespunzator primului trimestru a fost de minus 20,8 milioane euro, acesta fiind influentat.

Pe plan local, Praktiker a anuntat ca va deschide anul acesta inca cinci magazine, investitie care se ridica la aproximativ 50 de milioane de euro, planurile de extindere vizand, pe plan local, o retea de 30 de magazine de tip do-it-yourself.

Compania va continua, anul acesta, extinderea retelei de magazine de constructii si amenajari interioare, investitia medie pentru fiecare dintre cele cinci magazine care urmeaza a fi inaugurate fiind de 8-10 milioane de euro, potrivit declaratiilor reprezentantilor Praktiker Romania.

"Principala noastra tinta pentru urmatorul interval de doi ani ramane extinderea retelei la peste 30 de magazine. Rezultatele anului trecut sunt un suport foarte important pentru continuarea expansiunii", a declarat, la inceputul lunii, Guenter Vosskaemper (foto), directorul general al Praktiker Romania.

In prezent, Praktiker Romania opereaza o retea de 20 de magazine, situate in 17 orase din tara.

Fondat in 1978, grupul german detine peste 400 de magazine in noua tari din Europa – Germania, Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Turcia, Grecia, Luxemburg si Ucraina.

Britanicii de la Kingfisher...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si