“Am reusit sa crestem in ciuda scaderii drastice a pietei constructiilor si a abandonului unor concurenti din piata de mortare uscate”, explica Marcel Barbut, proprietarul Adeplast, cresterea in lei a businessului.
Majorarea in lei a cifrei de afaceri a fost determinata de intrarea companiei pe segmentul de vopsele. Vanzarile de vopsea au reprezentat 10% din cifra de afaceri.
In schimb, Adeplast a avut anul trecut un profit net de 6,4 milioane de lei, in scadere cu 25,6% fata de 2008.
“Anul greu ne-a afectat profitul, insa am investit puternic in dezvoltarea produselor AdePlast, in cresterea puterii noastre de vanzari, castigul fiind pe cota de piata”, mentioneaza Barbut.
Compania isi doreste, pe termen scurt, sa investeasca in constructia unei fabrici in zona Moldovei, care sa deserveasca eventualele exporturi in Ucraina si Moldova, precum si in doua unitati de productie mai mici, active tot in fabricarea de materiale de constructie.
Omul de afaceri analizeaza ca oportunitati de finantare a celor trei fabrici atat listarea la bursele din Sibiu (Sibex) si Varsovia, precum si accesarea de fonduri europene.
Adeplast detine doua fabrici de mortare uscate, la Oradea si Ploiesti, precum si o linie care produce vopsea.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: