Retelele marilor magazine ar putea amenaja raioane cu produse traditionale specifice diferitelor regiuni ale tarii in scopul promovarii produselor locale, a declarat Marian Zlotea, presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA)
„Astfel, vom putea oferi producatorilor de produse traditionale romanesti posibilitatea unei piete extinse, consumatorilor posibilitatea de a-si procura produse traditionale verificate sanitar - veterinar si pentru siguranta alimentelor din supermarketuri, iar retelelor de supermarketuri o diversificare a produselor comercializate, ceea ce va fi benefic pentru toti”, a spus Marian Zlotea.

Potrivit Autoritatii, reprezentantii retelelor supermarketurilor au fost de acord cu propunerea si s-au declarat interesati intr-o colaborare cu Autoritatea, pentru punerea in aplicare a acesteia.

La discutie au fost invitati reprezentantii Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Penny Market, Plus Discount, Real, Selgros Cash & Carry, Billa Romania, Gima.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
(P) Povestea producătorului de înghețată TOPGEL
Setari Cookie-uri