Piata de media era asteptata sa creasca cu 10% fata de 2016 (403 milioane de euro), potrivit raportului Media Fact Book al agentiei Initiative, lansat in iunie 2017. „Finalul de an ne confirma in mare parte estimarile anuntate la inceputul acestei veri, piata de media avand o crestere apropiata celei inregistrate in 2016. Am asistat la un nou an excelent pentru TV, care continua sa fie motorul cresterii pietei de media locale. Ratele de crestere in Romania sunt, insa, mai mari decat cele estimate la nivel global, care au fost influentate anul acesta de instabilitatile din mai multe piete cheie”, afirma Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Desi ponderea digitalului creste in mod constant in ultimii ani, Romania ramane totusi o piata puternic dominata de TV, cu un procent de 66% in 2017, in usoara crestere fata de 2016 (65%).

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont