Ce înseamnă să oferi o experiență digitală unică fiecărui client?

Nu era niciun secret că lumea digitală va impune noi abilități tuturor, inclusiv celor care inventează tehnologia, celor care o vând și celor care o utilizează. Pandemia COVID-19 ne-a făcut doar să ne dăm seama că adaptarea la digital a devenit deja o necesitate. În timp ce companiile au implementat infrastructură avansată pentru a menține forța de muncă viabilă, rata globalizării digitale a crescut exponențial, cu mult peste ceea se estimase că se va întâmpla la nivelul anului 2020. Este un lucru extraordinar. Dar, în același timp, pentru partenerii de business această accelerare înseamnă că trebuie să fie cu un pas înaintea nevoilor clienților, iar această necesitate este cu atât mai urgentă și complexă, în același timp.

Noua realitate B2B în care companiile trebuie să-și adapteze interacțiunea cu clienții

Transformarea digitală a schimbat comportamentul clienților, care trebuie acum să facă cea mai bună dintre alegeri, în funcție de cerere. Clienții s-au obișnuit să aibă la îndemână cele mai bune opțiuni grație creșterii semnificative a comerțului online și vor să cumpere în termenii lor. Caută soluții simple, rapide și plăcute înainte de orice. Aceste așteptări au influențat și achizițiile tradiționale, complexe ale companiilor.

Prin urmare, partenerii noștri au o misiune urgentă: să gândească pentru clienți o experiență digitală simplificată și atractivă. Iar mandatul lor nu a fost niciodată mai clar: pentru a rămâne competitivi, partenerii trebuie să se doteze cu instrumente ale viitorului. Ce poate crește productivitatea, la nivel general, în cadrul companiei? Cum pot externaliza mentenanța pentru a economisi din cheltuielile IT? Ce pot face pentru ca angajații mei să colaboreze mai ușor? Acestea sunt câteva dintre întrebările care dovedesc cât de importante sunt relațiile contractuale în ziua astăzi.

HP Amplify – programul dedicat partenerilor HP – ne oferă nouă și partenerilor noștri instrumentele necesare pentru a putea interacționa cu clienții conform așteptărilor acestora, anticipându-le nevoile. Bazat pe principii precum colaborarea, dezvoltarea infrastructurii de business și performanță bazată pe valoare, acest program ne asigură că HP și partenerii companiei rămân jucători de top ai industriei, pregătindu-i pentru provocările viitorului și poziționându-i strategic pentru a fi câștigători pe această piață transformată de digitalizare.

HP a investit foarte mult în soluții tehnologice holistice, precum Managed Print Services, un program care include echipamente, înlocuirea consumabilelor și mentenanță asigurată, în schimbul unei taxe lunare. Știm că în această direcție se îndreaptă piața, spre modele economice bazate pe abonament. Și vedem deja succesul acestei abordări, deoarece consumatorii își dau seama că trebuie să se concentreze pe imaginea de ansamblu și nu la o singură tranzacție sau doar la un echipament.

Dacă HP și partenerii săi pot oferi clienților o experiență pre și post vânzare mai bună, își vor crește cota de piață, veniturile și profitabilitatea. Studiile arată că 86% dintre clienții B2B sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență mai bună.

Câștigarea și fidelizarea clienților în era digitală nu trebuie lăsate la voia întâmplării și a norocului. Acum putem anticipa și chiar depăși nevoile acestora. Dar, pentru acest lucru, trebuie să luăm în considerare trei diferențiatori de succes: investițiile în infrastructura potrivită de business care să ofere servicii integrate, înțelegerea corectă a clienților și a nevoilor lor, adaptarea la schimbare. În final, clienții vor apela la vânzătorii în care au încredere, care au dovedit că au capacitatea și cunoștințele necesare să-i ajute să aibă succes astăzi, dar și în viitor.

Bernhard Fauser, Director General HP pentru Europa Centrală


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »



Setari Cookie-uri