Platforma digitala pentru credite ipotecare Casa Mea, dezvoltata de catre BCR si compania romaneasca Qualitance, prin care clientii bancii pot accesa mai usor o locuinta urmeaza sa aiba functionalitati noi, precum obtinerea aprobarii financiare online, conform declaratiilor facute de catre Irina Gheorghe, product owner Casa Mea by BCR, in cadrul conferintei Future Banking FinTech Edition.

BCR, impreuna cu Qualitance, isi propun sa digitalizeze complet fluxul de obtinere a unui credit ipotecar, ce in acest moment este digitalizat partial prin intermediul platformei Casa Mea, clientii fiind nevoiti sa se deplaseze la banca pentru a obtine aprobarea financiara.

"Am redus durata intregului proces de obtinere a unui credit ipotecar cu cel putin 50%, asta inseamna ca banii ajung mai rapid in contul clientului. In continuare, vrem sa imbunatatim platforma prin introducerea unor noi optiuni. Clientii ne-au cerut posibilitatea de a obtine aprobare financiara online, vom lucra la asta", a precizat Irina Gheorghe, product owner Casa Mea by BCR, in cadrul conferintei Future Banking FinTech Edition.

In cadrul conferintei Future Banking FinTech Edition a fost lansata prima harta a FinTech-urilor romanesti. O poti descarca gratuit de AICI.

Reprezentanta BCR a mai adaugat ca procesul de imbunatatire este unul continuu, bazat in principal pe cerintele clientilor. Pe langa aprobarea online, acestia iau in calcul si posiblitatea de a le oferi clientilor sfaturi ce tin de aspectele la care trebuie sa se uite cand isi aleg casa.

Citeste si:
Manea (BCR): Metodologia de calcul a IRCC ar trebui modificata
Sergiu Manea (BCR):...

Inainte de a fi lansata oficial aplicatia Casa Mea, care a necesitat o investitie de aproximativ 2 milioane de euro si care face parte din suita de aplicatii integrate in platforma inteligenta de banking George, aceasta a fost testata in randul a 1.300 de clienti BCR, peste 600 dintre ei folosind-o deja pana la finalul intregului proces.

In acest moment, clientii pot incarca in aplicatie toate documentele solicitate de catre banca inca din etapa de analiza preliminara si nu mai sunt nevoiti sa se deplaseze in sucursala pentru fiecare etapa in parte. Mai exact, documentele pe care le pot incarca sunt: antecontractul, actele de proprietate, opinia notariala, releveul, extrasul de carte funciara si orice alte documente mai solicita punctual banca.

Acestia sunt instintati de la inceput care sunt documentele de care au nevoie pentru fiecare etapa, cum ar trebui sa arate si de unde le pot obtine. Aplicatia le arata stadiul curent al dosarului si cat mai dureaza pana cand banii vor fi transferati catre vanzator. De asemenea, clientii pot colabora direct in aplicatie cu celelalte parti implicate in procesul de achizitie, respectiv vanzatorul, notarul sau agentul imobiliar.

Evenimentul Future Banking FinTech Edition a fost sustinut de:

Citeste si:
Guvernul a cazut: Care sunt cele 3 scenarii care vor urma
Ce se intampla dupa caderea...
  • FinTech Evanghelist - Mastercard Romania
  • FinTech Enablers - George inovatie BCR, European Fund For Southeast Europe si Banca Transilvania
  • FinTech Enthusiasis - Smart Fintech powered by ITSmartSystems, Ebury si Filip & Company
  • Supported By - IHC, FINQware si FinTech Camp


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Monzo, Monese si Seedrs pe scena Future Banking FinTech Edition