Amploarea informațiilor gestionate de bănci, dar și regulamentele pe care trebuie să le respecte au fost aduse în discuție și de Matias Scholmayer, Principal Solutions Consultant, Fraud and Identity în cadrul companiei LexisNexis Risk Solutions Group.

LexisNexis oferă soluții în diferite domenii, mai ales în ceea ce privește evaluarea riscurilor, indiferent că sunt bănci, companii de streaming sau din zona aviației. Dețin o rețea globală de informații, în care toți clienții contribuie la acest bazin imens de date, pe baza celor aproximativ 100 de miliarde de tranzacții anual.

„Iar clienții noștri folosesc aceste date pentru a lua decizii mai bine informate atunci când vine vorba de oportunități, când vorbim despre experiența utilizatorului. Aceste date pot fi folosite pentru ca accesul consumatorilor la serviciile oferite să se întâmple fără fricțiuni. Există și o partea mi puțin bună a acestui proces, în care, uneori, toate aceste aplicații și servicii ar putea fi folosite de persoane rău intenționate.”

Cheltuielile totale, legate de transformare digitală au crescut foarte mult, astfel că în 2022 au fost de aproximativ 2 trilioane de dolari, iar previziunile sunt de aproape 3 trilioane în 2025. Iar motorul principal este dat de adopția aplicațiilor mobile.

Consumatorii au trecut de la computere, laptopuri la serviciile mobile și aplicațiile mobile, la nivel global vorbim de 75% rata adopției. 10-12 secunde este rata de așteptare a acestora în ceea ce privește experiența mobilă, atunci când așteaptă mai mult, devine o problemă.

Pe de altă parte, deasupra acestor straturi, trebuie adăugat stratul de siguranță, pentru că atacatorii au devenit mai rafinați și folosesc tehnologia pentru a comite fraudă.

Citește mai mult pe Future Banking

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri