UPC, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din Romania, lanseaza noi abonamente de telefonie fixa pentru clientii de business, cu preturi incepand de la 7,44 de euro si care pot ajunge pana la 22,32 de euro (cu TVA).
Cele patru abonamente noi pot include pana la 800 de minute catre retele fixe nationale, 100 de minute catre retele mobile nationale si pana la 300 de minute catre retele internationale.

Totodata, UPC lanseaza serviciul IP Voice, care consta in conectarea liniei telefonice prin fibra optica, adica directionarea apelurilor prin internet. Aceasta noua tehnologie se adreseaza companiilor care au infrastructura de voce pe IP si volum mare de convorbiri, permitand gestionarea mai multor posturi telefonice interioare pentru reducerea costurilor de comunicatii.

Pe de alta parte, preturile celor patru abonamente IP Voice (disponibile numai pentru solutii pe fibra optica) incep de la 14,88 de euro si pot ajunge pana la 210,8 euro (cu TVA).

La aceste abonamente se pot adauga oricare dintre extraoptiunile existente: fix-fix, fix-mobil sau cu minute internationale.

Divizia de business a UPC Romania are o retea de fibra optica si cablu care acopera peste 80 dintre cele mai importante orase. Operatorul are clienti din IMM-uri, dar si companii foarte din sectorul bancar, transporturi, distributie si logistica, educatie sau administratie publica.

UPC Romania a inregistrat in 2010 venituri de 120,9 milioane de euro, in scadere usoara de la 123,4 milioane de euro in 2009.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri