Nokia a devenit ultimul mare producator de electronice de consum care a intrat pe piata de navigare auto, alaturandu-se astfel, liderului pietei, compania olandeza TomTom, care detine peste 50% din sectorul european al acestui tip de servicii, cel mai mare din lume.
Compania finlandeza, cel mai mare producator de telefoane mobile la nivel mondial, si-a lansat dispozitivul Nokia 330 Auto Navigation, care contine o harta completa pentru teritoriul european, preinstalata de compania de navigare olandeza Route 66.

Noul produs va folosi harti digitale elaborate de compania americana NAVTEQ, in timp ce dispozitivul Nokia N95, deja lansat de Nokia, care este folosit tot pentru navigarea auto, este echipat cu harti produse de compania olandeza Tele Atlas. Nokia a publicat, in dimineata zilei de luni, venituri si profit record pentru al treilea trimestru al acestui an, informeaza NewsIn.

Dispozitivul Nokia 330 mai dispune de functii de music player si poate afisa imagini si videoclipuri, insa nu poate fi folosit ca un telefon. Se estimeaza ca noul aparat va fi disponibil pe pietele europene in al patrulea trimestru al lui 2006, comercializandu-se contra sumei de aproximativ 360 de euro, care nu include taxele.

Dispozitivele oferite de TomTom, denumite ONE, sunt mai ieftine, avand preturi intre 299 si 399 de euro, dar nu includ servicii multimedia precum stocarea sau redarea de muzica. TomTom, care a anuntat, saptamana trecuta, ca a vandut 1,2 milioane de sisteme de navigare auto, din iunie pana in septembrie 2006, detine mai mult de jumatate din piata de navigare auto europeana, care este si cea mai mare din lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri