Pe retelele de socializare, si ulterior in presa, a circulat povestea unui client al Postei Romane caruia i-a fost conditionata ridicarea coletului de la un oficiu postal din Targu Mures, de prezentarea unei adeverinte de la serviciu care sa ateste locul acestuia de munca. Adeverinta i-a fost solicitata de catre oficiantul postal, ca urmare a optiunii clientului de a primi coletul la locul de munca.

Departamentul comunicare a luat legatura cu clientul respectiv si l-a asigurat de identificarea si rezolvarea rapida a problemei, lucru care la numai o zi dupa intamplare, s-a si produs.

Problema nu a fost una singulara

Problema nu este singulara si deriva din interpretarea zeloasa a unei norme vechi de 40 de ani. Incepand de astazi, aceasta prevedere nu mai exista, in Posta Romana, ca urmare a unei decizii ferme a managementului companiei si a unei analize corecte facute de grupul de lucru mandatat sa actualizeze instructiunile si normele de lucru ale Postei Romane.

Citeste si:

“La Posta Romana trebuie sa schimbam, in primul rand, mentalitati. Se lucreaza cu norme invechite. De aceea, inca din primele zile, in calitate de Director General, am dispus analizarea si actualizarea acestor norme. Confortul clientilor, timpul redus de asteptare si respectul fata de acestia sunt prioritati ale Postei Romane”, a declarat Elena Petrascu Director General al Postei Romane.

Astfel, incepand de astazi, clientii nu vor mai pierde timp pentru a prezenta date sau acte suplimentare de identificare, atunci cand opteaza pentru livrarea coletului la alta adresa decat cea de domiciliu. In cazul predarii pe baza de imputernicire se mai inscriu, suplimentar, si datele de idenficare ale destinatarului.

„Odata cu schimbarea managementului Postei Romane, la nivelul companiei a fost infiintat un grup de lucru care se ocupa, in prezent, si de schimbarea si imbunatatirea unor astfel de norme. Acesta lucreaza la reproiectarea instructiunilor de lucru in sensul simplificarii normelor si procedurilor. Acestea trebuie sa fie facile, usor de utilizat de catre salariatii companiei din front-office si din back-office. Vrem sa usuram modul de lucru in relatia cu clientii Postei Romane”, a declarat Gina Budeanu, Director Directia Strategii si Politici de Dezvoltare, Posta Romana.