Ascendis, unul dintre principalii jucatori pe piata de training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale din Romania, a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri cumulata de 7,26 milioane de euro.

Anul in care Ascendis a implinit 20 de ani de la infiintare a marcat astfel o cifra de afaceri record, ca urmare a cresterii cererii de programe de training si teambuilding.

„Cresterea este peste asteptari. Suntem bucurosi ca am depasit cel mai optimist scenariu pentru 2017. Ne bugetasem o crestere de maximum 10%, pentru ca veneam dupa un 2016 foarte bun. Motivul principal care sta la baza acestei reusite este diversificarea portofoliului de produse si servicii: am investit in programe de training noi, am intrat pe piata conferintelor corporate, am marit echipa de consultanti”, a declarat Andrei Gosu, directorul general al Ascendis.

In 2017, vanzarile de programe de training si teambuilding pentru angajatii din corporatii au crescut cu 16% fata de anul 2016, aceste divizii generand circa 70% din businessul total al grupului Ascendis, cu 5,16 milioane de euro. De asemenea, in aceeasi perioada, vanzarile de cursuri de limbi straine au crescut cu 13%, ajungand la 1,1 milioane de euro, iar cele de programe de well-being cu 7% realizand 0,3 milioane de euro. In plus fata de 2016, s-au adaugat incepand din luna octombrie si serviciile de digital marketing ale Ideologiq, care a realizat in 2017 o cifra de afaceri de 0,7 milioane de euro.

Companiile care au apelat la serviciile consultantilor Ascendis au investit in programe care sa abordeze subiecte precum: managementul performantei, comunicare si feedback, imbunatatirea muncii in echipa, negociere, managementul conflictelor sau creativitate si inovatie.

„In 2017 am lucrat cu peste 500 de clienti, iar training am facut cu peste 16.600 de persoane. La acestia se adauga 19.800 participanti la cele 355 de evenimente corporate organizate de consultantii Ascendis”, a spus Andrei Gosu.

In prezent, echipa Ascendis este formata din 100 de persoane, dintre care 70 sunt consultanti, iar restul fac parte din echipa de suport sau au competente specifice pentru teambuilding si conferinte. Anul trecut s-a marit echipa cu 20 de persoane.

„Pentru 2018 ne propunem o crestere de 10%. In plus fata de anul trecut, vom investi mult in microlearning si coaching. Si vom intra in forta in spatiul ex-iugoslav. Ascendis Adria se va lansa in iunie cu o echipa de 5 consultanti si va acoperi Serbia, Croatia si Slovenia”, a spus Andrei Gosu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri