Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, a atins pragul de opt milioane de clienti, dupa ce in trimestrul al patrulea a castigat 500.000 de clienti noi.

Operatorul de telefonie mobila estimeaza pentru acest an venituri de peste un miliard de euro. Pentru a putea mentine standardele de calitate, operatorul a facut anul acesta angajari masive, numarul angajatilor crescand la peste 2.400 fata de 2.000 de angajati cat avea la sfarsitul anului 2005.

Orange este lider de piata atat in ceea ce priveste numarul de clienti, cat si in ceea ce priveste valoarea veniturilor. Orange Romania intra in noul an si in Uniunea Europeana cu 8 milioane de clienti. Atingerea pragului de 8 milioane de clienti este un stimul pentru a continua eforturile de a oferi cele mai bune servicii clientilor nostri, de a imbunatati eficienta operationala si de a mari capacitatea retelei a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania.

Orange Romania a acordat clientului cu numarul opt milioane, Chiric Mirel, din judetul Giurgiu, o excursie de opt zile pentru doua persoane intr-un oras, la alegere, din urmatoarele opt tari europene: Franta, Anglia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Austria sau Elvetia.

Orange a anuntat de asemenea ca a reusit sa-si atinga obiectivul de a extinde acoperirea 3G in 20 de orase, in completarea retelei EDGE care are acoperire la nivel national din luna noiembrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri