Cifra de afaceri a Panasonic Romania pentru anul financiar incheiat la 31 martie a depasit cu 2,31%, estimarile de 45 milioane de euro, ajungand la 46,043 milioane de euro, a declarat pentru NewsIn, directorul general al companiei, Cristian Savulescu.

Reprezentantii companiei estimeaza ca cifra de afaceri in anul financiar 2007 - 2008 va creste, pe fondul cererii crescute de echipamente electronice, in special a televizoarelor cu plasma si LCD.

"Vanzarile vor spori odata cu eliminarea taxelor vamale. Cererea de pe piata romaneasca se apropie de cea inregistrata in celelate state din Uniunea Europeana", a declarat, pentru NewsIn, directorul de marketing, Bogdan Gheorghiu.

Pe segmentul produselor pentru afaceri, cele mai vandute au fost faxurile, centralele telefonice si telefoanele Dect. Pe segmentul produselor pentru consumatori, televizoarele cu plasma si LCD au reprezentat circa 50% din venituri, restul apartinand camerelor foto, camerelor video digitale si sistemelor home cinema.

Panasonic Romania a lansat, vineri, in cadrul seminarului anual cu dealerii, noua serie Viera de televizoare cu plasma si LCD. Printre aceasta figureaza si televizorul cu plasma cu cel mai mare ecran din lume. Aparatul are diagonala de 103 inci (adica 2,61 metri), incorporeaza un player de DVD-uri de inalta rezolutie de tip Blu-ray si costa 60.000 euro. Primul televizor a fost deja vandut in Romania, unui om de televiziune a carui identitate nu a fost dezvaluita.

Panasonic este un brand al companiei Matsushita Electric Industrial Co. Ltd. din Japonia, una dintre cele mai mari companii de electronice din lume, fondata in 1918. Vanzarile companiei pe plan mondial au atins, la sfarsitul lui martie anul trecut, 76,02 miliarde dolari.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri