Anul trecut, laptop-urile au constituit 10% din totalul de computere vandute de Flamingo International. Acestea au numarat aproximativ 130.000 de unitati, iar numarul de notebook-uri vandute a fost cuprins intre 10.000 – 13.000, in 2006, potrivit reprezentantilor companiei.
Primele produse din gama Vaio pe care Flamingo le va comercializa in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World sunt notebook-urile din seria TZ si FZ. Toate modelele vor fi disponibile de luna aceasta in magazinele reprezentative ale companiei la preturi cuprinse intre 1.500 si 2.500 de euro.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite. Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare, amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005, in Brasov, iar in prezent exista zece magazine Flanco World in toata tara.
Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania a avut o cota de piata de 13,1% in 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 35 milioane euro, in primul trimestru din 2007, datorita reorganizarii intregii structuri de retail, prin concentrarea pe deschiderea unor magazine de dimensiuni mai mari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: