Compania Advanced Micro Devices (AMD) lanseaza mult asteptata platforma de laptopuri Puma, in timp ce rivalii de la Intel cauta sa castige teren in fata celui mai mare producator de cipuri din lume, informeaza Reuters.

AMD, ce a anuntat in aprilie al saselea trimestru consecutiv de pierderi, a precizat ca lansarea procesoarelor si a celorlalte componente ale platformei Puma reprezinta cea mai importanta lansare de hardware pentru laptopuri din istoria companiei.

AMD a precizat ca exista 100 laptopuri proiectate pentru a putea utiliza versiunile platformei Puma. Printre producatorii de calculatoare ce folosesc platforma Puma se numara Acer, Asus, Dell, Fujitsu Siemens si Hewlett-Packard, potrivit companiei.

Preturile la laptopurile Puma se vor incadra intre 700 si 2.000 de dolari.

Ritmul de dezvoltare al sectorului calculatoarelor de birou a scazut in ultimii ani, in timp ce sectorul laptopurilor inregistreaza o dezvoltare robusta. Potrivit firmei de cercetare IDC, consumatorii vor cumpara mai multe laptopuri decat de desktopuri pana la sfarsitul anului 2008.

"Este o platforma buna", a declarat analistul IDC, Bob O'Donnell.

"Toata lumea doreste un concurent serios care sa rivalizeze cu Intel, insa oamenii nu vor cumpara o alternativa daca aceasta nu va fi performanta".

AMD ofera trei versiuni ale platformei Puma, o colectie de microprocesoare, cipuri wireless care se pot conecta la WiFi si alte cipuri.

Puma foloseste procesoarele AMD Turion X2 Ultra Dual-Core.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri