Vanzarile de notebook-uri s-au ridicat la o valoare totala de aproximativ 260 milioane de lei in primele sase luni ale anului, reprezentand 120.000 unitati comercializate, a anuntat Flamingo International.
"Pe segmentul PC-urilor s-a mentinut, si in aceasta perioada, trendul dezvoltat inca de anul trecut, caracterizat printr-un ritm al vanzarilor mai mare inregistrat de notebook-uri fata de desktopuri. Vanzarile de notebook-uri au cunoscut in aceasta perioada un avans valoric de aproximativ 35% comparativ cu sistemele desktop", a directorul general al Flamingo International, Jiri Rizek.

Totodata, din estimarile companiei acest segment al pietei de retail IT&C isi va mentine acelasi ritm de crestere si in partea a doua a anului.

Potrivit datelor companiei, vanzarile de notebook-uri au contribuit cu aproximativ 10% la totalul vanzarilor inregistrate de Grupul Flamingo International in primele sase luni ale anului.

Grupul Flamingo International detine in prezent 111 magazine dintre care 64 sunt magazinele retelei Flanco, prezente in toate regiunile tarii. Retailerul isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 metri patrati pana la finalul acestui an si de 90.000 metri patrati la finalul lui 2010.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri