Profitul operational inainte de includerea deprecierii si amortizarii (OIBDA) a crescut cu 8,5% in prima jumatate a acestui an, la 134,9 milioane euro, se arata in raport.
Potrivit unor recente estimari legate de economia romaneasca, obiectivele Romtelecom in aceste conditii de piata sunt de fidelizare a bazei de clienti, precum si de pastrare a actualului nivel al profitabilitatii si lichiditatilor companiei.
Declinul inregistrat de compania de telecomunicatii Romtelecom este cauzat de picajul serviciilor de voce (12%).
Strategia pe care o va adopta operatorul in continuare pentru a compensa pierderile inregistrate pe segmentul serviciilor de telefonie fixa este aceea de a castiga cota de piata prin intermediul unor zone care sunt in crestere, precum serviciile broadband si de televiziune prin satelit.
Dupa cum se arata in raportul OTE, ca urmare a lansarii de oferte noi in primele sase luni ale acestui an, Romtelecom a reusit sa obtina o crestere totala in numarul de unitati generatoare de venituri (prin abonamente PSTN, ADSL si TV) de 9%, comparativ cu aceeasi perioada din 2008 – de la 4.027.223 unitati generatoare la 4.370.506.
In plus, pe segmentul de servicii ADSL, Romtelecom si-a crescut numarul de clienti cu 44%, spre comparatie cu S1 din 2008, iar gradul de penetrare in zona PSTN (Public Switched Telephone Network - retea de telefonie bazata pe comutatie de circuite) s-a marit cu 25 de procente si veniturile obtinute pe aceasta categorie s-au apreciat cu 37%.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: