Motorola Inc. a trecut pe profit in al treilea trimestru, inainte de lansarea a doua modele de telefoane de ultima generatie, rezultatul provenind in mare masura din reducerea semnificativa a costurilor.
Motorola a afisat un profit net de 12 milioane dolari in al treilea trimestru, dupa o pierdere de 397 milioane dolari in aceeasi perioada a anului trecut. Rezultatele au fost afectate de costurile pentru protectia mediului si pentru eforturile de a separa afacerea de telefoane mobile, informeaza NewsIn.

Veniturile au scazut cu 28%, la 5,45 miliarde dolari, in mare parte din cauza scaderii vanzarilor diviziei de telefoane mobile.

In medie, analistii estimau o revenire pe profit si venituri de 5,54 miliarde dolari.

Motorola intentioneaza in continuare sa divizeze compania si sa separe afacerea de telefoane mobile de divizia de retele telecom si de echipamente. Planurile au fost amanate de conditiile economice dificile si de problemele de creditare, dar si de dorinta de a consolida afacerea cu telefoane mobile.

Vanzarile din segmentul wireless au scazut cu 46%, la 1,7 miliarde dolari, in contextul in care pozitia companiei s-a degradat, cota de piata la nivel mondial coborand la 4,7%, de la 5,5% in al doilea trimestru.

Producatorul de echipamente de telecomunicatii s-a straduit vreme indelungata sa construiasca un telefon mobil atractiv, insa problema pare sa se fi rezolvat dupa prezentarea modelelor Cliq, pentru T-Mobile USA, si Droid, pentru Verizon Wireless.

Cu toate acestea, niciunul dintre aceste doua modele nu este inca disponibil, iar analistii asteapta sa observe rezultatele acestor telefoane, pentru a estima performantele viitoare ale companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri