O treime dintre utilizatorii de telefoane mobile sunt loiali marcii pe care o detin

Un sfert dintre utilizatorii de telefoane mobile folosesc aceeasi retea cand isi schimba telefonul, in timp ce o treime cumpara un nou telefon de la acelasi producator, scrie The Telegraph.

Potrivit unui studiu realizat de site-ul de comparatii Right Mobile Phone, 32% dintre utilizatorii de telefoane mobile opteaza pentru un nou telefon de la acelasi producator cand vor sa-l inlocuiasca, in timp ce 25% folosesc acelasi operator telecom la schimbarea telefonului.

Aproximativ 41% dintre utilizatorii care au declarat ca folosesc aceeasi retea au argumentat ca au luat in considerare aceasta optiune pentru a nu schimba numarul de telefon. Aproape un sfert au declarat ca sunt multumiti de acoperirea retelei in regiunea din care provin, in timp ce 11% au declarat ca nu schimba operatorul din cauza tarifelor. 4% au declarat ca au fost prea dezinteresati pentru a verifica alternativele.

Pentru cei care si-au schimbat operatorul, 11% au declarat ca au fost atrasi de un contract mai bun, in timp ce 39% au declarat ca urmareau un semnal mai bun. Dintre cei care isi schimba marca telefonului regulat, 59% s-au declarat plictisiti de producatorul anterior, in timp ce 12% au declarat ca vor sa tina pasul cu ultimele tendinte. Doar 14% au declarat ca au schimbat brandul de telefoane mobile pentru a obtine un terminal care ofera o tehnologie si functii mai bune.

Nokia se bucura de un grad ridicat de loialitate a brandului, majoritatea celor care au cumparat noi telefoane mobile de la acelasi producator optand pentru Nokia, in timp ce Vodafone a fost operatorul telecom la care majoritatea participantilor au continuat sa se aboneze.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri