Flanco investeste 1,1 mil. euro pentru a deschide doua magazine

Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri de electronice si IT pe piata locala, investeste 5 milioane de lei (1,16 mil. euro) pentru a deschide un magazin in cadrul centrului comercial Iulius Mall din Timisoara si unul in cadrul proiectului Palas de la Iasi.

In timp ce unitatea de la Timisoara va fi lansata luna viitoare, cea de la Iasi urmeaza sa fie inaugurata in octombrie 2011.

Cele doua magazine noi vor totaliza un spatiu de vanzare de 1.500 mp, iar conducerea companiei extimeaza vanzari anuale totale de 25 milioane de lei (5,8 mil. euro) pe an.

“Momentul actual este unul foarte bun pentru deschiderea de noi magazine in zone cu potential mare de dezvoltare a afacerii si care pot garanta profitabilitatea inca din primul an de functionare, acesta fiind si cazul oraselor Timisoara si Iasi, unele dintre cele mai mari din tara“, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Recent, retailerul a anuntat ca va deschide, in luna decembrie a acestui an, doua magazine noi in galeriile Family Center, din care fac parte si magazine Kaufland, din orasele Botosani si Giurgiu.

Pe langa cele doua magazine noi, pentru care a semnat deja contractele cu Iulius Group, in urmatorul an conducerea Flanco vrea sa deschida circa 12-15 magazine, in functie de lansarile de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente.

Flanco isi propune pentru 2011 atingerea unei cote de piata de 10%, urmand sa realizeze o cifra de afaceri de 110 milioane euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri