Profitul net al grupului american Avon Products a crescut de peste trei ori in primul trimestru, de la 42,5 milioane dolari in urma cu un an la 143,6 milioane de dolari, sustinut de majorarea preturilor si piata latino-americana, transmite Reuters, citat de Mediafax.

Profitul pe actiune a avansat de la 10 centi la 33 de centi si a fost peste asteptarile analistilor, care anticipau un castig de 31 de centi.

Veniturile au urcat cu 7,3%, la 2,63 miliarde de dolari. Excluzand influenta cursului valutar, vanzarile au crescut cu 4%.

Rezultatele au inversat performantele dezamagitoare din al doilea semestru al anului trecut, in conditiile in care Avon s-a confruntat cu conditii dificile pe piata americana si o investigatie interna, legata de mita, in China.

Vanzarile au scazut cu 32% in China si cu 2% pe piata nord-americana, unde volumul s-a redus cu 14%.

Avon, cel mai mare furnizor direct de produse cosmetice la nivel mondial, isi reorganizeaza structura pentru a imbunatati operatiunile pe piete precum cele din America Latina, unde anul trecut a realizat 42% din vanzari.

Vanzarile din America Latina au urcat cu 16% in primul trimestru, iar in Brazilia cu 11%.

In urma informatiilor, actiunile Avon au fost tranzactionate la New York in crestere cu 6,5%, la 31,49 dolari pe unitate.


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
Topul celor mai scumpe orase din lume in 2019