In timp ce vanzarile din Germania au crescut cu 3,2%, luand in calcul si lantul de hipermarketuri Wal-Mart, vanzarile Metro in al patrulea trimestru in afara Germaniei au crescut cu 11,7%, a anuntat grupul german. " Dezvoltarea afacerii in cel de-al patrulea trimestru al lui 2006 s-a plasat in limitele trasate", a declarat directorul executiv al Metro, Hans-Joachim Koerber, informeaza NewsIn, citand Reuters. "In 2006, am beneficiat de o crestere organica puternica, de 6,6%, conform estimarilor noastre", a adaugat el. Un analist al HVB, Volker Bosse, a precizat intr-un comunicat emis joi ca vanzarile Metro "au depasit cu putin asteptarile noastre si ale pietei", vanzarile din ultimul trimestru al 2006 relevand un ritm mai rapid al cresterii.
Divizia Metro Cash & Carry si diviziile de produse electronice Media Markt si Saturn au inregistrat deasemenea o crestere solida in cursul celui de-al patrulea trimestru al 2006, a anuntat compania. Media Markt si Saturn au deschis 32 de noi magazine in aceasta perioada, 24 dintre acestea fiind deschise in afara Germaniei. Divizia Cash & Carry a deschis 24 de noi magazine, 22 dintre ele, in strainatate.
Metro a intrat pe piata din Romania in 1996 prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. in prezent, reteaua numara 23 de magazine. Metro cash& carry Romania este parte integranta a Metro cash&carry International, divizie a companiei germane Metro Group. Celelalte divizii sunt Media Markt, Saturn, hipermarketurile Real, supermarketurile Extra si Galeria Kaufhof. Corporatia a avut in 2005 o cifra de afaceri de 55,7 miliarde de euro. Grupul Metro este prezent in 30 de tari si are in jur de 250.000 de salariati in peste 2.200 de unitati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: