Producatorul de bunuri de larg consum Henkel a raportat un profit neimpozitat aferent trimestrului II sub asteptari si si-a revizuit in scadere obiectivele financiare pentru acest an, pe fondul scumpirii materiilor prime, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Castigurile inainte de taxe si impozite (EBIT) au crescut cu 7,8%, la 372 milioane euro in al doilea trimestru, sub estimarea analistilor chestionati de Reuters, de 385 milioane euro. Pentru anul 2008, Henkel se asteapta ca aceste castiguri, ajustate cu cheltuielile de restructurare si castigurile unice, sa creasca cu cel mult 10-15%.

Vanzarile Henkel au crescut cu 11,4%, pana la 3,67 miliarde euro in al doilea trimestru , tot sub asteptari, in urma achizitiei companiei National Starch. Vanzarile organice sunt estimate sa sporeasca, in 2008, cu 3-5%, in crestere fata de previziunea anterioara de 3-4%.

"In ciuda mediului economic problematic, suntem increzatori in sansele de dezvoltare din acest an", a declarat Kasper Rorsted, directorul executiv al companiei.

Actiunile Henkel s-au depreciat cu 2,2% la inceputul sedintei de tranzactionare.

Spre deosebire de rivala Procter & Gamble (P&G), Henkel nu a reusit sa compenseze cresterea costurilor de productie prin scumpirea produselor si prin restructurari. P&G a raportat, marti, o crestere a profitului in al doilea trimestru, in ciuda pretului ridicat al petrolului si al altor materii prime.

Compania Henkel este prezenta pe piata din Romania din 1994. Portofoliul Henkel Romania cuprinde peste 30 marci, de la produse cosmetice si sanitare, pana la detergenti si adezivi.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri F