Automobilele japoneze sunt in topul preferintelor utilizatorilor, conform revistei ôConsumer Reportsö, care a scos pe piata zilele acestea anuarul ôBest Carsö
Nici un singur model aflat in ôtopul celor mai bune masiniö, din 10 categorii diferite prezentate de aceasta revistaf pentru anul 2005, nu este japonez. Initial, sedan-ul Ford Focus castigase acest titlu la categoria ômasini de volum micö, dar distinctia i-a fost retrasa de ôConsumer Reportsö datorita performantelor slabe in privinta rezistentei la impact. Aceste recomandari sunt importante, deoarece ôConsumer Reportsö este vazut ca un ghid de cumparaturi care beneficiaza de increderea mai multor cumparatori de autovehicule din S.U.A., datorita faptului ca aceasta revista nu accepta reclame platite sau mostre ale produselor pe care le prezinta in paginile sale. General Motors Corp. si Ford Motor Co. sufera de o continua diminuare a cotei de piata, in defavoarea concurentilor straini, datorita defectiunilor tehnice prezente pe masinile produse de ele. Totusi, ôThe Big Threeö - Ford, Chrysler si General Motors - se pot consola cu statisticile obtinute de ôConsumer Reportsö, care arata ca, pentru al doilea an, consecutiv, in medie, automobilele produse in SUA prezinta mai multa incredere pe piata decat modelele produse in Europa. In acest an, studiul increderii consumatorilor in diverse marci de masini a avut la baza raspunsurile celor peste 810,000 de abonati ai ôConsumer Reportö, proprietari sau utilizatori in leasing ai diverselor automobile si camioane. Producatorii japonezi si coreeni au fost din nou cei care au prezentat modelele cu cele mai putine probleme tehnice ľ o medie de circa 12 probleme inregistrate in cazul a 100 de autovehicule, mentinand acelasi procent pentru al treilea an consecutiv, potrivit ôConsumer Reportsö. Totusi, General Motors, Ford si Chrysler sunt la distanta mica de asiatici, din punctul de vedere al problemelor tehnice identificate, cu o medie de 17%, in scadere fata de anul trecut cand inregistrau 18%. Producatorii europeni sunt ceva mai departe, procentul problemelor tehnice crescand la 21%, fata de 20% cat se inregistrase anul anterior. Publicatia scoate la iveala si faptul ca "Mercedes-Benz, Volkswagen, si Volvo au avut probleme ceva mai mari ca de obicei. Numai Audi s-a descurcat mai bine la acest capitol". ôCea mai sigura marca in acest moment este Subaru, cu circa 8 probleme la o suta de autoturismeö, afirma aceeasi publicatie, iar Honda Motor Co. Ltd., mult timp lider al increderii consumatorilor, inregistreaza acum un procent de 9%. ôCea mai sigura masina a anului 2004ö fusese considerata Sonata, produsa de Hyundai Motor, din gama low-cost si cu o medie a problemelor tehnice de numai 2%. ôConsumer Reportsö remarca uimitoarea transformare a marcii Hyundai, din una din cele mai putin de incredere, in una din cele mai sigure. Cele mai putin sigure modele s-au dovedit a fi Lincoln Navigator si Quest (produs de Nissan), cu circa 49 de probleme tehnice la 100 de masini, urmate la scurta distata de Touareg SUV al Volkswagen AG, care a inregistrat un procent de 48%.

Iata castigatoarele acestei editii:




Best Family Sedan
Honda Accord Hybrid






Best Upscale Sedan
Acura TL






Best Luxury Car
Lexus LS430






Best Fun Car
Subaru Impreza WRX/STi






Best Small SUV
Subaru Forester






Best Midsized SUV
Lexus RX330






Best 3-row SUV
Honda Pilot






Best Minivan
Honda Odyssey






Best Green Car
Toyota Prius






Best Small Sedan
Ford Focus sedan



Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri